Dwunastoczęściowa zastawa stołowa Tokyo

SKU: 780848
  • Szybka dostawa
Korzyści:
  • 8.3 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
  • Wygaśnie za 12 dni 9 godz.
276 99 1024 00 RRP ?
Wyprzedane
Opis
Zdjęcie jest tytułem prezentacji, produkty na sprzedaż to te wyszczególnione w pozycji zestaw.
Specyfikacje
Title
Value
Wymiary:
długość 27 cm/szerokość 28 cm/wysokość 27 cm
Waga:
7.0 Kg
Materiał:
porcelana
Zestaw:
4 talerze płaskie, każdy 27x22xH2.6 cm
4 talerze głębokie, każdy 19x15xH4 cm
4 talerze deserowe, każdy 21x17.5xH2.5 cm
Dokumentacja
Można myć w zmywarce do naczyń.
Można używać w mikrofalówce.
Excelsa
Marka Excelsa powstała pod koniec lat 90-tych w wyniku dążenia Enrico Vimercati do stworzenia marki zdolnej do opracowywania praktycznych, funkcjonalnych produktów do codziennego użytku. Produkty przyjemne, zabawne, a przede wszystkim użyteczne, zaprojektowane w szerokiej gamie kolorystycznej i materiałowej, odpowiadające na różne gusta i nowe trendy. Dzięki temu konkretnemu celowi, w ciągu zaledwie kilku lat marka Excelsa zyskała uznanie opinii publicznej stając się synonimem świeżości, oryginalności i stylu, a jej głównym celem jest tworzenie produktów, które pozostawiają miejsce na osobisty gust, dając dużą swobodę wyboru między dobrze zorganizowanymi stylami i koncepcjami. Excelsa umocniła swoje relacje z najważniejszymi specjalistami w handlu detalicznym, a także z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi sieciami dystrybucji. Od pewnego czasu firma inwestuje znaczne środki w badania, rozwój i kontrolę jakości, tworząc podstawy do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a zwłaszcza tymi przyszłości, w najlepszy sposób poprzez doskonalenie i wzmacnianie tych sektorów, na które składają się dynamiczne, skrupulatni młodzi ludzie.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.