Zestaw 2 dekoracji Angels

SKU: 780464
  • Szybka dostawa
Korzyści:
  • 1.91 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
63 99 155 00 RRP ?
Wyprzedane
Specyfikacje
Title
Value
Wymiary:
długość 10 cm/szerokość 3 cm/wysokość 13 cm
Waga:
0,355 Kg
Materiał:
żywica
Zestaw:
2 dekoracje, o różnym modelu, każda o podanych wymiarach
Recenzje
5.00
2 Recenzje
5 Gwiazdki (2)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Royal Family
Marka Royal Family narodziła się około trzydzieści lat temu, wraz z zakupem tysięcy matryc, maszyn, modeli i procesów produkcyjnych dla 800 produktów od małej brutyjskiej fabryki z regionu Sheffield. Modele zostały zrewizualizowane w nowoczesny sposób, łącząc kreatywność włoskiego wzornictwa z anglosaską tradycją. Przed założeniem Royal Family we Włoszech było bardzo mało znawców metody powlekania srebrem w stylu Sheffield. Z czasem, produkty zyskały uznanie, głównie dzięki małym niedoskonałościom i ciepłym kolorom, dzięki którym stały się produktami o dużej wartości. Najbardziej wymagający klienci i wielcy dekoratorzy wnętrz stworzyli nowe matryce Sheffield, natomiast Royal Family stał się niezaprzeczalnym liderem. Marka chce być punktem odniesienia dla tych, którzy kochają ciepłe i komfortowe domy, pełne zwyczai i życia, w których elegancja nigdy nie jest zbyt formalna. Ponadto, w porówaniu z innymi artykułami powlekanymi w stylu Sheffield, kolekcje marki obejmują również szeroki wybór artykułów z porcelany, kryształu, ręcznie malowanej ceramiki i szkła. Symbolizm jest bardzo ważny i dlatego produkty są zainspirowane antycznymi mitami, powieściami i tradycjami. Jest to motywem, dla którego Ci, którzy kupują produkty Royal Family czują, że nie kupili poprostu zwykłego przedmiotu, ale całą opowieść i filozofię kryjącą się w produkcie.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.