Dozownik na mydło w płynie Excelsa, Linea Green, plastik, zielony

SKU: 649892
Kolor
czerwony
jasnoniebieski
liliowy
szary
zielony
żółty
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 13 Grudzień - 20 Grudzień
Korzyści:
  • 1.91 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
63 99 66 99 (-4%) ?
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
300 ml (wysokość 22.2 cm/średnica 6.3 cm)
Pojemność:
0.30 litry
Waga:
0,210 Kg
Materiał:
plastik
Kolor:
zielony
Excelsa
Marka Excelsa powstała pod koniec lat 90-tych w wyniku dążenia Enrico Vimercati do stworzenia marki zdolnej do opracowywania praktycznych, funkcjonalnych produktów do codziennego użytku. Produkty przyjemne, zabawne, a przede wszystkim użyteczne, zaprojektowane w szerokiej gamie kolorystycznej i materiałowej, odpowiadające na różne gusta i nowe trendy. Dzięki temu konkretnemu celowi, w ciągu zaledwie kilku lat marka Excelsa zyskała uznanie opinii publicznej stając się synonimem świeżości, oryginalności i stylu, a jej głównym celem jest tworzenie produktów, które pozostawiają miejsce na osobisty gust, dając dużą swobodę wyboru między dobrze zorganizowanymi stylami i koncepcjami. Excelsa umocniła swoje relacje z najważniejszymi specjalistami w handlu detalicznym, a także z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi sieciami dystrybucji. Od pewnego czasu firma inwestuje znaczne środki w badania, rozwój i kontrolę jakości, tworząc podstawy do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a zwłaszcza tymi przyszłości, w najlepszy sposób poprzez doskonalenie i wzmacnianie tych sektorów, na które składają się dynamiczne, skrupulatni młodzi ludzie.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.