Dywan Candy Multi 120x170 cm

SKU: 573124
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 12 Lipiec - 19 Lipiec
Korzyści:
  • 5.23 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej250 PLN.
523 99 618 99 (-15%) ?
  • Ten produkt korzysta z bezpłatnej dostawy przy zapłacie kartą
Opis
Dywan z nowoczesnym i kolorowym nadrukiem jest idealny do rozweselania każdego pokoju.

Można używać w pomieszczeniach z ogrzewaniem podłogowym.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
120x170 cm (długość 170 cm/szerokość 170 cm/wysokość 120 cm)
Waga:
5.9 Kg
Materiał:
wełna, gęstość 3500 g/m², spód z bawełny, wysokość włosia: 10 mm
Wymiary dywanu (cm)
120x170
Kształt dywanu
prostokątny
3D Model / AR (Augumented Reality)
tak
Recenzje
5.00
1 Recenzje
5 Gwiazdki (1)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Czyścić profesjonalnie.
Flair Rugs
Flair Rugs jest brytyjską marką zajmującą się produkcją dywanów, założoną w 1984, natomiast obecnie będącą jednym z liderów na rynku. Perfekcyjny design jest tylko połową opowieści każdego z produktów, jest to filozofia, na bazie której marka oferuje swoim klientom dywany wytwarzane z wielką dbałością i uwagą przykładaną do detali. Z nadrukami przystosowanymi stylistycznie do każdego typu wnętrza i niesamowicie zróżnicowanymi teksturami, dywany Flair Rugs wyprzedzają najnowsze tendencje, dzięki czemu marka stała się jednym z podmiotów wyznaczających trendy w Wielkiej Brytanii i poza jej granicami.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.