Narożnik prawostronny rozkładany Brown Shyvana

SKU: 369328
Korzyści:
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej250 PLN.
6532 99 8432 00 RRP ?
Wyprzedane
  • Ten produkt korzysta z bezpłatnej dostawy przy zapłacie kartą
Opis
Rozszerzenie, znajdujące się po lewej stronie, jest wyposażone w schowek na kołdrę i poduszki.
Wysokość siedziska: 45 cm.
Szerokość siedziska: 57 cm.
Wysokość poduszek na oparcie: 45 cm.
Wysokość oparcia bez poduszek: 76 cm.
Wysokość nóżek: 10 cm.
Wymiary materaca: 175x120 cm.
Szerokość kanapy:87 cm.
Wymiary narożnika rozłożonego w łóżko: 240x120x90 cm.
Wyposażony w zawieszenie sprężynowe i elastyczną uszczelkę.
Specyfikacje
Title
Value
Wymiary:
długość 240 cm/szerokość 205 cm/wysokość 90 cm
Waga:
126.0 Kg
Materiał:
struktura:drewno bukowe, panele włókienne, nóżki: chromowany metal, skóra syntetyczna (połączenie poliuretanu i materiału tekstylnego), wypełnienie narożnika: pianka poliuretanowa, gęstość siedziska: 30 kg/ m3, gęstość oparcia: 21 kg/ m3
Kolor:
brązowy
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Czyścić wilgotną gąbką.
Florenzzi
Florenzzi to spotkanie dwóch osób pasjonujących sięmodą, dekoracjami i włoskim wzornictwem. W otoczeniuzespołu z innowacyjnymi pomysłami i z wymaganiamipod względem jakości, marka Florenzzi prezentujewspaniałą kolekcję kanap, które zapewnią unikalny komfortkażdego dnia. Elegancja, jakość, majstersztyk wprodukcji i prostota, to właśnie podstawowe kryteria,na których nieprzerwanie opiera się Florenzzi przyrealizacji swoich kolekcji. Produkty są wykonywanew Europie, tworzone przez włoskich projektantów iproducentów z ponad 30- letnimdoświadczeniem.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.