Narożnik lewostronny rozkładany Black Riven

SKU: 369325
Korzyści:
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej250 PLN.
5555 99 6899 00 RRP ?
Wyprzedane
  • Ten produkt korzysta z bezpłatnej dostawy przy zapłacie kartą
Opis
Wysokość siedziska: 41 cm.
Szerokość siedziska: 53 cm.
Wysokość poduszek na oparcie: 36 cm.
Wysokość nóg: 8 cm.
Wysokość podłokietnika: 53 cm
Wymiary materacy: 200x120 cm.
Szerokość kanapy:90 cm.
Szerokość szezlongu:90 cm
Wymiary łóżka: 270x120x77 cm.
Wyposażony w zawieszenie na sprężynach i uszczelnienie elastyczne.
Specyfikacje
Title
Value
Wymiary:
długość 270 cm/szerokość 210 cm/wysokość 77 cm
Waga:
116.0 Kg
Materiał:
struktura: drewno bukowe, panele włókienne, nóżki: chromowany metal, materiał tekstylny, wypełnienie: pianka poliuretanowa, gęstość siedziska: 30 kg/ m3, gęstość oparcia: 21 kg/ m3
Kolor:
czarny
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Czyścić wilgotną gąbką.
Florenzzi
Florenzzi to spotkanie dwóch osób pasjonujących sięmodą, dekoracjami i włoskim wzornictwem. W otoczeniuzespołu z innowacyjnymi pomysłami i z wymaganiamipod względem jakości, marka Florenzzi prezentujewspaniałą kolekcję kanap, które zapewnią unikalny komfortkażdego dnia. Elegancja, jakość, majstersztyk wprodukcji i prostota, to właśnie podstawowe kryteria,na których nieprzerwanie opiera się Florenzzi przyrealizacji swoich kolekcji. Produkty są wykonywanew Europie, tworzone przez włoskich projektantów iproducentów z ponad 30- letnimdoświadczeniem.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.