Narożnik prawostronny rozkładany White & Red Lissandra

SKU: 369315
Korzyści:
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej500 PLN.
5966 99 7282 00 RRP ?
Wyprzedane
  • Ten produkt korzysta z bezpłatnej dostawy przy zapłacie kartą
Opis
W skład produktu wchodzą 2 małe poduszki dekoracyjne.
Rozszerzenie, znajdujące się po lewej stronie, jest wyposażone w schowek na kołdrę i poduszki.
Wysokość siedziska: 44 cm.
Szerokość siedziska: 56 cm
Wysokość poduszek na oparcie: 40 cm.
Wysokość bez poduszek na oparcie: 75 cm.
Wysokość nóżek: 10 cm.
Wymiary materaca: 205x120 cm.
Szerokość kanapy (bez rozkładania): 95 cm.
Szerokość rozszerzenia: 83 cm.
Wymiary narożnika rozłożonego w łóżko: 268x120x84 cm.
Wyposażony w zawieszenie sprężynowe i elastyczną uszczelkę.
Specyfikacje
Title
Value
Wymiary:
długość 268 cm/szerokość 185 cm/wysokość 84 cm
Waga:
123.0 Kg
Materiał:
struktura: drewno bukowe, włókienne panele, nóżki: chromowany metal, skóra syntetyczna (połączenie poliuretanu i materiału tekstylnego), materiał tekstylny, wypełnienie poduszek: pianka, wypełnienie narożnika: pianka poliuretanowa, gęstość siedziska: 30 kg/ m3, gęstość oparcia: 21 kg/ m3
Kolor:
biały, czerwony
Zestaw:
1 rozkładany narożnik o podanych wymiarach
2 małe poduszki
Dokumentacja
Czyścić wilgotną gąbką.
Florenzzi
Florenzzi to spotkanie dwóch osób pasjonujących sięmodą, dekoracjami i włoskim wzornictwem. W otoczeniuzespołu z innowacyjnymi pomysłami i z wymaganiamipod względem jakości, marka Florenzzi prezentujewspaniałą kolekcję kanap, które zapewnią unikalny komfortkażdego dnia. Elegancja, jakość, majstersztyk wprodukcji i prostota, to właśnie podstawowe kryteria,na których nieprzerwanie opiera się Florenzzi przyrealizacji swoich kolekcji. Produkty są wykonywanew Europie, tworzone przez włoskich projektantów iproducentów z ponad 30- letnimdoświadczeniem.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.