Narożnik lewostronny White & Red Ashe

SKU: 368793
  • Szybka dostawa
Korzyści:
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej250 PLN.
5040 99 7282 00 RRP ?
Wyprzedane
  • Ten produkt korzysta z bezpłatnej dostawy przy zapłacie kartą
Opis
Zawiera 2 poduszki dekoracyjne.
Wysokość siedziska: 44 cm.
Szerokość siedziska: 56 cm
Wysokość poduszek na oparcie: 40 cm.
Wysokość bez poduszek na oparcie: 75 cm.
Wysokość z poduszkami na oparcie: 84 cm.
Szerokość szezlongu: 83 cm.
Wysokość nóg: 10 cm.
Szerokość kanapy: 95 cm.
Wyposażony w zawieszenie na sprężynach i uszczelnienie elastyczne.
Specyfikacje
Title
Value
Wymiary:
długość 268 cm/szerokość 185 cm/wysokość 84 cm
Waga:
116.0 Kg
Materiał:
struktura z drewna bukowego, panele z włókna, metalowe nogi z chromu, skóra syntetyczna (mieszanina pomiędzy poliuretanem i tekstylnym materiałem), tekstylny materiał, wypełnienie poduszek: pianka, wypełnienie narożnika: pianka poliuretanowa, gęstość siedziska: 30 kg/m3, gęstość oparcia: 21 kg/m3
Kolor:
biały, czerwony
Zestaw:
1 narożnik o podanych wymiarach
2 poduszki
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Czyścić wilgotną gąbką.
Florenzzi
Florenzzi to spotkanie dwóch osób pasjonujących sięmodą, dekoracjami i włoskim wzornictwem. W otoczeniuzespołu z innowacyjnymi pomysłami i z wymaganiamipod względem jakości, marka Florenzzi prezentujewspaniałą kolekcję kanap, które zapewnią unikalny komfortkażdego dnia. Elegancja, jakość, majstersztyk wprodukcji i prostota, to właśnie podstawowe kryteria,na których nieprzerwanie opiera się Florenzzi przyrealizacji swoich kolekcji. Produkty są wykonywanew Europie, tworzone przez włoskich projektantów iproducentów z ponad 30- letnimdoświadczeniem.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.