Narożnik prawostronny Black & White Fiora

SKU: 368783
  • Szybka dostawa
Korzyści:
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej250 PLN.
4012 99 5749 00 RRP ?
Wyprzedane
  • Ten produkt korzysta z bezpłatnej dostawy przy zapłacie kartą
Opis
Zawiera 2 małe poduszki dekoracyjne i 4 duże poduszki.
Wysokość siedziska: 41 cm.
Szerokość siedziska: 80 cm
Wysokość oparcia: 27 cm.
Wysokość bez poduszek na oparcie: 68 cm.
Wysokość z poduszkami na oparcie: 86 cm.
Szerokość szezlongu: 96 cm.
Wysokość nóg: 15 cm.
Szerokość kanapy: 90 cm.
Wyposażony w zawieszenie na sprężynach i uszczelnienie elastyczne.
Specyfikacje
Title
Value
Wymiary:
długość 243 cm/szerokość 182 cm/wysokość 86 cm
Waga:
81.0 Kg
Materiał:
struktura: drewno bukowe, panele włókienne, nóżki: chromowany mtal, skóra syntetyczna (połączenie poliuretanu i materiału tekstylnego), wypełnienie poduszek: pianka, wypełnienie narożnika: pianka poliuretanowa, gęstość siedziska: 30 kg/ m3, gęstość oparcia: 21 kg/ m3
Kolor:
biały i czarny
Zestaw:
1 narożnik o podanych wymiarach
2 małe poduszki
4 duże poduszki
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Czyścić wilgotną gąbką.
Florenzzi
Florenzzi to spotkanie dwóch osób pasjonujących sięmodą, dekoracjami i włoskim wzornictwem. W otoczeniuzespołu z innowacyjnymi pomysłami i z wymaganiamipod względem jakości, marka Florenzzi prezentujewspaniałą kolekcję kanap, które zapewnią unikalny komfortkażdego dnia. Elegancja, jakość, majstersztyk wprodukcji i prostota, to właśnie podstawowe kryteria,na których nieprzerwanie opiera się Florenzzi przyrealizacji swoich kolekcji. Produkty są wykonywanew Europie, tworzone przez włoskich projektantów iproducentów z ponad 30- letnimdoświadczeniem.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.