Ręcznik kąpielowy Guy Laroche Home Penny Pudra 50x90 cm

SKU: 2067340
Korzyści:
  • 0.83 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 250 PLN.
83 99
Wyprzedane
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
50x90 cm (długość 90 cm/szerokość 50 cm)
Waga:
0,700 Kg
Materiał:
100% bawełna
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Można prać w temperaturze 30 Celsjusza.
Nie używać zmiękczacza do tkanin.
Nie używać wybielaczy.
Nie suszyć w automatycznej suszarce.
Guy Laroche
Guy Laroche, urodzony we Francji w 1923 roku, był francuskim projektantem mody i założycielem firmy o tej samej nazwie. Po krótkim pobycie w USA w celu zbadania nowych metod produkcji gotowych do noszenia, założył w Paryżu modne atelier. W swojej pierwszej kolekcji, która została przychylnie przyjęta, przywrócił żywe kolory i był znany z umiejętnego krojenia i krawiectwa, zdobywając popularność zwłaszcza wśród młodszych kobiet. Pod Laroche pracowało kilku znanych projektantów, takich jak Azzedine Alaia, Valentino i Issey Miyake. Zmarł w 1989 roku w wieku 66 lat. Dom Guya Laroche ma obecnie butiki i licencje na całym świecie, oferując jego styl i ideał estetyczny w szerokiej gamie produktów, takich jak odzież męska i damska, bielizna i inne akcesoria, perfumy, meble i kolekcje domowe. Vamvax Greece jest oficjalnym licencjodawcą i dystrybutorem kolekcji domowych Guya Laroche, w tym dywanów, bielizny pościelowej i kąpielowej, obrusów i pokrowców do salonu, kolekcji dla dzieci i niemowląt, zasłon okiennych oraz produktów profesjonalnych.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.