Narzuta pikowana Guy Laroche home Collection 160x250 cm

SKU: 1873940
Korzyści:
  • 1.93 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 250 PLN.
193 99 251 00 RRP ?
Wyprzedane
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
160x250 cm (długość 250 cm/szerokość 160 cm/wysokość 2 cm)
Waga:
1.8 Kg
Materiał:
100% mikrowłókno, wypełnienie z poliestru, gęstość: 230 g/m²
Recenzje
5.00
1 Recenzje
5 Gwiazdki (1)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Prać w pralce w max. temperaturze 40 stopni Celsjusza.
Guy Laroche
Guy Laroche, urodzony we Francji w 1923 roku, był francuskim projektantem mody i założycielem firmy o tej samej nazwie. Po krótkim pobycie w USA w celu zbadania nowych metod produkcji gotowych do noszenia, założył w Paryżu modne atelier. W swojej pierwszej kolekcji, która została przychylnie przyjęta, przywrócił żywe kolory i był znany z umiejętnego krojenia i krawiectwa, zdobywając popularność zwłaszcza wśród młodszych kobiet. Pod Laroche pracowało kilku znanych projektantów, takich jak Azzedine Alaia, Valentino i Issey Miyake. Zmarł w 1989 roku w wieku 66 lat. Dom Guya Laroche ma obecnie butiki i licencje na całym świecie, oferując jego styl i ideał estetyczny w szerokiej gamie produktów, takich jak odzież męska i damska, bielizna i inne akcesoria, perfumy, meble i kolekcje domowe. Vamvax Greece jest oficjalnym licencjodawcą i dystrybutorem kolekcji domowych Guya Laroche, w tym dywanów, bielizny pościelowej i kąpielowej, obrusów i pokrowców do salonu, kolekcji dla dzieci i niemowląt, zasłon okiennych oraz produktów profesjonalnych.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.