Zestaw 2 poszewek na poduszkę Tilia Bottle Green 50x70 cm

SKU: 1636314
Rozmiar
  • Szybka dostawa
Korzyści:
  • 2.57 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
85 99 124 00 RRP ?
Wyprzedane
Opis
System zamykania: kopertowy.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
50x70 cm (długość 70 cm/szerokość 50 cm/wysokość 1 cm)
Waga:
0,300 Kg
Materiał:
poliester, materiał wypełniający: poliester, gęstość przodu: 190 GSM, gęstość tyłu: 70 GSM, gęstość wypełnienia: 110 GSM
Kolor:
butelkowa zieleń
Zestaw:
2 poszewki na poduszkę, każda o podanych wymiarach
Recenzje
5.00
1 Recenzje
5 Gwiazdki (1)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Dokumentacja
Prać w temperaturze 30 stopni Celsjusza.
Nie używać wybielaczy.
Można prasować w niskiej temperaturze, w max. temperaturze 110 stopni Celsjusza.
Nie czyścić profesjonalnie.
Można suszyć w automatycznej suszarce w niskiej prędkości.
AmeliaHome
AmeliaHome to wyjątkowa marka, która przypadnie do gustu osobom pragnącym stylowych wnętrz w przystępnych cenach. Tworząc markę AmeliaHome, zależało nam na niedrogich produktach, dostępnych dla każdego. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić linię produktów home decor dla sklepów, supermarketów i hurtowni. Chcemy w ten sposób dotrzeć do jak największej grupy klientów. Głęboko wierzymy, że każdy zasługuje na to, by czuć się dobrze w swoim domu. Aby odświeżyć wnętrza, nie ma potrzeby gruntownego remontu. Czasami wystarczy odpowiedni element dekoracyjny. Produkty marki AmeliaHome udowadniają, że akcesoria tekstylne nie muszą być drogie, aby były atrakcyjne. Dobrymi przykładami mogą być nasze wyjątkowe pościele, kolorowe narzuty czy ciepłe kołdry. Każdy z modeli różni się stylem, a niska cena zachęca do eksperymentowania z aranżacją wnętrz. Zapraszamy do zabawy kształtami, wzorami i kolorami.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.