Dywan My Luna 106x71 cm

SKU: 1485129
  • 2 dostępne sztuki
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 30 Wrzesień - 07 Październik
Korzyści:
  • 3.83 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
127 99 135 99 (-5%) ?
Opis
Można używać w pomieszczeniach z ogrzewaniem podłogowym.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
106x71 cm (długość 71 cm/szerokość 106 cm)
Waga:
1.9 Kg
Materiał:
100% miękki mikropoliester, wysokość włosia 1.9 cm
Kolor:
kremowy
Nadaje się do pomieszczeń z ogrzewaniem podłogowym
tak
Wymiary dywanu (cm)
70x110
Kształt dywanu
asymetryczny
Recenzje
5.00
1 Recenzje
5 Gwiazdki (1)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Dokumentacja
Regularne odkurzanie.
Nie należy używać odkurzacza szczotkowego, ponieważ może to uszkodzić dywan.
Plamy oczyścić myjką i odrobiną wody.
Obsession
Obsession jest filią rodzinnej firmy Lalee, założonej w 1986 roku. Dziś jest prowadzona przez braci Shikiba, Jawida i Walida Lalee w drugim pokoleniu. Udane modele dywanów i wyczucie asortymentu sprawiają, że grupa firm jest jedną z największych w branży w Europie. Dynamiczny dalszy rozwój klasycznych afgańskich towarów aż do dzisiejszego indywidualnego stylu stanowi podstawę pomyślnego rozwoju biznesowego obu firm. Podpis wieloletniej tradycji i ciągłego rozwoju widać w każdym z naszych wyjątkowych produktów. Bracia Lalee odziedziczyli fascynację skomplikowanym rzemiosłem dywanowym. Sposób wiązania, naprawy, prania i handlu dywanami zawsze był częścią tożsamości, pochodzenia i historii rodziny. Dziś przemysł dywanowy porusza się bardziej niż jest uzależniony od napięcia między tradycją a innowacją – świadomy starożytnego rzemiosła, stoi przed zadaniem sprostania wymaganiom współczesnego stylu życia, którzy są upoważnieni do jego posiadania. Sprawiliśmy, że to wyzwanie stało się naszą pasją!

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.