Dywan My Salsa 120x170 cm

SKU: 1484933
Korzyści:
  • 6.56 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
218 99 372 00 RRP ?
Wyprzedane
Opis
Można używać w pomieszczeniach z ogrzewaniem podłogowym.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
120x170 cm (długość 170 cm/szerokość 120 cm)
Waga:
5.9 Kg
Materiał:
70% polipropylen, 30% poliester, wysokość włosia 0.8 cm
Kolor:
niebieski
Nadaje się do pomieszczeń z ogrzewaniem podłogowym
tak
Wymiary dywanu (cm)
120x170
Kształt dywanu
prostokątny
Wzór dywanu
vintage wygląd
3D Model / AR (Augumented Reality)
tak
Dokumentacja
Regularne odkurzanie.
Nie należy używać odkurzacza szczotkowego, ponieważ może to uszkodzić dywan.
Plamy oczyścić myjką i odrobiną wody.
Obsession
Obsession jest filią rodzinnej firmy Lalee, założonej w 1986 roku. Dziś jest prowadzona przez braci Shikiba, Jawida i Walida Lalee w drugim pokoleniu. Udane modele dywanów i wyczucie asortymentu sprawiają, że grupa firm jest jedną z największych w branży w Europie. Dynamiczny dalszy rozwój klasycznych afgańskich towarów aż do dzisiejszego indywidualnego stylu stanowi podstawę pomyślnego rozwoju biznesowego obu firm. Podpis wieloletniej tradycji i ciągłego rozwoju widać w każdym z naszych wyjątkowych produktów. Bracia Lalee odziedziczyli fascynację skomplikowanym rzemiosłem dywanowym. Sposób wiązania, naprawy, prania i handlu dywanami zawsze był częścią tożsamości, pochodzenia i historii rodziny. Dziś przemysł dywanowy porusza się bardziej niż jest uzależniony od napięcia między tradycją a innowacją – świadomy starożytnego rzemiosła, stoi przed zadaniem sprostania wymaganiom współczesnego stylu życia, którzy są upoważnieni do jego posiadania. Sprawiliśmy, że to wyzwanie stało się naszą pasją!

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.