Cukierniczka z łyżeczką Amalfi 150 ml

SKU: 1421590
Korzyści:
  • 2.3 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
76 99 120 00 RRP ?
Wyprzedane
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
150 ml (długość 8 cm/szerokość 8 cm/wysokość 9.5 cm)
Pojemność:
0.15 litry
Waga:
0,210 Kg
Materiał:
dolomit, ceramika
Recenzje
5.00
2 Recenzje
5 Gwiazdki (2)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Excelsa
Marka Excelsa powstała pod koniec lat 90-tych w wyniku dążenia Enrico Vimercati do stworzenia marki zdolnej do opracowywania praktycznych, funkcjonalnych produktów do codziennego użytku. Produkty przyjemne, zabawne, a przede wszystkim użyteczne, zaprojektowane w szerokiej gamie kolorystycznej i materiałowej, odpowiadające na różne gusta i nowe trendy. Dzięki temu konkretnemu celowi, w ciągu zaledwie kilku lat marka Excelsa zyskała uznanie opinii publicznej stając się synonimem świeżości, oryginalności i stylu, a jej głównym celem jest tworzenie produktów, które pozostawiają miejsce na osobisty gust, dając dużą swobodę wyboru między dobrze zorganizowanymi stylami i koncepcjami. Excelsa umocniła swoje relacje z najważniejszymi specjalistami w handlu detalicznym, a także z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi sieciami dystrybucji. Od pewnego czasu firma inwestuje znaczne środki w badania, rozwój i kontrolę jakości, tworząc podstawy do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a zwłaszcza tymi przyszłości, w najlepszy sposób poprzez doskonalenie i wzmacnianie tych sektorów, na które składają się dynamiczne, skrupulatni młodzi ludzie.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.