Organiczny żel złuszczający do twarzy Activated Charcoal&Ginger 75 ml

SKU: 1157831
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 29 Czerwiec - 06 Lipiec
Korzyści:
  • 0.28 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 250 PLN.
28 99 37 00 RRP ?
  • -15% KOD: EXTRA15PL Zaloguj się aby otrzymać rabat
Opis
Produkty kosmetyczne Intra są wytwarzane w całości we Włoszech, zawierają 98% naturalnych składników i promują piękno poprzez naturę.
Złuszczający żel do twarzy na nowo definiuje świeżość skóry poprzez usuwanie zanieczyszczeń dzięki bardzo małym mikro-kulkom. Zaawiera aktywny węgiel i imbir o działaniu oczyszczającym i detoksykującym.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
75 ml
Pojemność:
0.075 litry
Waga:
0,080 Kg
Materiał:
Ingredients: Aqua [Water], Cellulose, Cetearyl alcohol, Prunus amygdalus dulcis (Sweet almond) oil, Behenamidopropyl dimethylamine, Charcoal powder, Zingiber officinale (Ginger) root extract (*),Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Phenoxyethanol, Parfum [Fragrance], Lactic acid, Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Glycerin, Tocopherol, Limonene, Linalool, Hexyl cinnamal, Ethylhexylglycerin, Sodium benzoate, Potassium sorbate. *da agricoltura biologica – organically farmed
Szczegóły produktu
Title
Value
Zwrot:
Kosmetyki mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy ich opakowanie nie zostało naruszone.
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Zwilżyć twarz i nałożyć produkt delikatnie masując obszar okrężnymi ruchami i unikając okolic oczu.
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia.
INTRA
Harbour, firma zajmująca się kosmetykami naturalnymi, została złożona w sercu Bolonii. Założycielskie wartości marki Harbour są od samego początku związane z innowacjami i kulturą naturalnego dobrego samopoczucia.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.