Organiczne mleczko do demakijażu i tonik 2in1 Viso Pomegranate&Goji 200 ml

SKU: 1157828
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 07 Październik - 14 Październik
Korzyści:
  • 0.89 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
29 99 30 00 RRP ?
Opis
Produkty kosmetyczne Intra są wytwarzane w całości we Włoszech, zawierają 98% naturalnych składników i promują piękno poprzez naturę.
Mleczko do demakijażu i tonik 2in1 jest prawdziwym zabiegiem pielęgnacyjnym dla Twojej cery. Delikatnie usuwa makijaż i głęboko nawilża skórę.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
200 ml
Pojemność:
0.2 litry
Waga:
0,250 Kg
Materiał:
Ingredients: Aqua/Water/Eau, Cetearyl alcohol, Caprylic/capric triglyceride, Prunus amygdalus dulcis (Sweet almond) oil, Glyceryl stearate, Stearic acid, Butyrospermum parkii (Shea) butter, Lycium barbarum fruit extract (*), Punica granatum extract, Sodium lauroyl glutamate, Tocopherol, Glycerin, Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Phenoxyethanol, Xanthan gum, Parfum [Fragrance], Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Ethylhexylglycerin, Linalool, Limonene, Lactic acid, Citric acid, Sodium benzoate, Potassium sorbate. *da agricoltura biologica –organically farmed
Szczegóły produktu
Title
Value
Zwrot:
Kosmetyki mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy ich opakowanie nie zostało naruszone.
Dokumentacja
Nakładać na twarz i szyję przy użyciu bawełnianego wacika, delikatnie masując skórę, aż całkowicie się wchłonie.
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia opakowania.
INTRA
Harbour, firma zajmująca się kosmetykami naturalnymi, została złożona w sercu Bolonii. Założycielskie wartości marki Harbour są od samego początku związane z innowacjami i kulturą naturalnego dobrego samopoczucia.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.