Organiczny olejek przeciwzmarszczkowy Smooth Argan&Shea Butter 30 ml

SKU: 1157826
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 12 Lipiec - 19 Lipiec
Korzyści:
  • 0.33 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 250 PLN.
33 99 55 00 RRP ?
Opis
Produkty kosmetyczne Intra są wytwarzane w całości we Włoszech, zawierają 98% naturalnych składników i promują piękno poprzez naturę.
Przeciwzmarszczkowy olejek na nowo definiuje promienny wygląd skóry, a ponadto ją odżywia i rewitalizuje dzięki właściwościom przeciwutleniającym oleju arganowego i masła shea.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
30 ml
Pojemność:
0.03 litry
Waga:
0,035 Kg
Materiał:
Ingredients: Prunus amygdalus dulcis (Sweet almond) oil, Octyldodecanol, Caprylic/capric triglyceride, Coconut alkanes, Argania spinosa kernel oil (*), Butyrospermum parkii (Shea) oil, Zea mays (Corn) germ oil (*),Coco-caprylate/caprate, Tocopherol, Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Parfum [Fragrance]. *da agricoltura biologica – organically farmed
Recenzje
5.00
1 Recenzje
5 Gwiazdki (1)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Szczegóły produktu
Title
Value
Zwrot:
Kosmetyki mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy ich opakowanie nie zostało naruszone.
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Nakładać rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. By zyskać jeszcze większe korzyści ze stosowania oleju, należy wlać dwie krople produktu do codziennie stosowanego kremu do twarzy.
Termin ważności: 6 miesięcy od otwarcia opakowania.
INTRA
Harbour, firma zajmująca się kosmetykami naturalnymi, została złożona w sercu Bolonii. Założycielskie wartości marki Harbour są od samego początku związane z innowacjami i kulturą naturalnego dobrego samopoczucia.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.