Organiczne mleczko micelarne Gentle Centifolia Rose&Peach Flowers 200 ml

SKU: 1157821
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 17 Sierpień - 24 Sierpień
Korzyści:
  • 0.86 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
28 99 34 00 RRP ?
Opis
Produkty kosmetyczne Intra są wytwarzane w całości we Włoszech, zawierają 98% naturalnych składników i promują piękno poprzez naturę.
Stworzone specjalnie z myślą o najdelikatniejszej skóze, mleczko micelarne jest prawdziwym zabiegiem upiększającym skórę twarzy. Łączy w sobie delikatność róży Centifolia z przeciwutleniającą mocą kwiatów brzoskwini. Usuwa zanieczyszczenia i makijaż, jednocześnie pozostawiając miękką i aksamitną w dotyku skórę.
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
200 ml
Pojemność:
0.2 litry
Waga:
0,250 Kg
Materiał:
Ingredients: Aqua/Water/Eau, Cetearyl alcohol, Caprylic/capric triglyceride, Prunus amygdalus dulcis (Sweet almond) oil, Glyceryl stearate, Stearic acid, Sodium lauroyl glutamate, Rosa centifolia flower extract, Prunus persica (Peach) flower extract, Xanthan gum, Tocopherol, Glycerin, Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Phenoxyethanol, Parfum [Fragrance], Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Ethylhexylglycerin, Citric acid, Lactic acid, Sodium benzoate, Potassium sorbate. *da agricoltura biologica –organically farmed
Szczegóły produktu
Title
Value
Zwrot:
Kosmetyki mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy ich opakowanie nie zostało naruszone.
Dokumentacja
Nakładać na twarz i szyję przy użyciu bawełnianego wacika, delikatnie masując skórę, aż całkowicie się wchłonie.
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia opakowania.
INTRA
Harbour, firma zajmująca się kosmetykami naturalnymi, została złożona w sercu Bolonii. Założycielskie wartości marki Harbour są od samego początku związane z innowacjami i kulturą naturalnego dobrego samopoczucia.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.