Zestaw 4 szklanek Timeless 0.345

SKU: 1157560
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 13 Październik - 25 Październik
Korzyści:
  • 2.36 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 500 PLN.
78 99 126 00 RRP ?
Specyfikacje
Title
Value
Rozmiar:
0.345 (długość 23 cm/szerokość 18 cm/wysokość 8 cm)
Pojemność:
345 ml
Waga:
1.6 Kg
Materiał:
tłoczone szkło
Zestaw:
4 szklanek, każda o średnicy 8.5 cm, wysokości 9.5 cm i pojemności 345 ml
Recenzje
5.00
2 Recenzje
5 Gwiazdki (2)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Dokumentacja
Można myć w zmywarce do naczyń.
Excelsa
Marka Excelsa powstała pod koniec lat 90-tych w wyniku dążenia Enrico Vimercati do stworzenia marki zdolnej do opracowywania praktycznych, funkcjonalnych produktów do codziennego użytku. Produkty przyjemne, zabawne, a przede wszystkim użyteczne, zaprojektowane w szerokiej gamie kolorystycznej i materiałowej, odpowiadające na różne gusta i nowe trendy. Dzięki temu konkretnemu celowi, w ciągu zaledwie kilku lat marka Excelsa zyskała uznanie opinii publicznej stając się synonimem świeżości, oryginalności i stylu, a jej głównym celem jest tworzenie produktów, które pozostawiają miejsce na osobisty gust, dając dużą swobodę wyboru między dobrze zorganizowanymi stylami i koncepcjami. Excelsa umocniła swoje relacje z najważniejszymi specjalistami w handlu detalicznym, a także z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi sieciami dystrybucji. Od pewnego czasu firma inwestuje znaczne środki w badania, rozwój i kontrolę jakości, tworząc podstawy do radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, a zwłaszcza tymi przyszłości, w najlepszy sposób poprzez doskonalenie i wzmacnianie tych sektorów, na które składają się dynamiczne, skrupulatni młodzi ludzie.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.