Zegarek damski Emily Westwood Catya Brown

SKU: 1135347
Korzyści:
  • 1.34 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 250 PLN.
134 99 452 00 RRP ?
Wyprzedane
Opis
Japoński mechanizm Miyota.
Wodoodporność: 1 ATM.
Średnica obudowy: 3.8 cm.
Szerokość paska: 1.8 cm.
Bateria wchodzi w skład produktu.
Zapięcie typu motylkowego z systemem zabezpieczającym.
Pudełko ozdobne wchodzi w skład produktu.
Specyfikacje
Title
Value
Waga:
0,120 Kg
Materiał:
pasek ze skóry cielęcej, obudowa z metalu kompozytowego, okienko ze szkła mineralnego odpornego na zarysowania, spód obudowy z antyalergicznej stali nierdzewnej, klamra ze stali nierdzewnej powleczonej jonowo
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Gwarancja: 2 lata.
Emily Westwood
Emily Westwood to marka zegarków i biżuterii inspirowana ponadczasowym pięknem natury. Najprostsze elementy otoczenia stają się wrażliwymi detalami kolekcji, a kształty i wzornictwo harmonijnie się łączą z naturalnym rytmem wszechświata. Poza myślami, marzeniami, planami i rytmem każdego dnia, natura zachowuje spokój i objawia się nam jako nieskończone źródło piękna. Poprzez swoje unikalne produkty Emily Westwood próbuje uwiecznić spektakularne szczegóły charakteryzujące się prostotą oraz zbliżyć nas do istoty piękna i doskonałości wokół nas. Produkty Emily Westwood o oryginalnym wzornictwie i wyjątkowych detalach są dedykowane unikalnym osobowościom oraz przemieniają się w wynik najczystszych i najlepszych emocji.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.