Kolor
szary, czarny
Dostawa:
  • Okres dostawy: między 26 Lipiec - 05 Sierpień
Korzyści:
  • 0.7 punktów Vivre i
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju dla przedpłaconych zamówień o wartości powyżej 250 PLN.
70 99 136 00 RRP ?
Opis
Produkty posiadają powłokę antybakteryjną, nie zachowują zapachu żywności i nie pozostawiają plam.
Wyposażone w ergonomiczne, antypoślizgowe uchwyty.
Nie zawiera PFOA, kadmu i niklu.
Specyfikacje
Title
Value
Waga:
0,646 Kg
Materiał:
stal nierdzewna, marmurowa powłoka
Kolor:
szary, czarny
Zestaw:
1 nóż kucharski o długości ostrza 20 cm
1 nóż do chleba o długości ostrza 20 cm
1 nóż Santoku o długości ostrza 17.7 cm
1 nóż uniwersalny o długości ostrza 12.5 cm
1 nóż do obierania o długości ostrza 9 cm
Recenzje
5.00
1 Recenzje
5 Gwiazdki (1)
4 Gwiazdki (0)
3 Gwiazdki (0)
2 Gwiazdki (0)
1 Gwiazdka (0)
Dokumentacja
Gwarantowana jakość
Gwarantujemy, że ten produkt jest oryginalny i spółka Vivre jest uprawniona do jego sprzedaży.
Instrukcje
Można myć w zmywarce do naczyń.
Berlinger Haus
Berlinger Haus jest marką, która produkuje i komercjalizuje naczynia do gotowania i jest obecna na rynku już od ponad 15 lat. Marka oferuje szeroką gamę profesjonalnych produktów, wykonywanych ręcznie, które są ekskluzywne i innowacyjne, a ponadto tworzone z materiałów premium i stale przystosowywane do codziennego życia nowoczesnych konsumentów. Odpowiednie dla nawet najbardziej wymagających osób i tworzone według najnowszych technologii, produkty Berlinger Haus są wykonywane z wielką uwagą przez ekskluzywnych projektantów, którzy chcą zmienić gotowanie w przyjemne doświadczenie.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.