FAQ

Zwrot

Masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty doręczenia zamówienia, bezpośrednio ze swojego konta klienta, wchodząc w zakładkę „Zwrot”, wybierając kwalifikujące się produkty z wyświetlonej listy i wypełniając formularz zwrotu online.
Po jego zainicjowaniu skontaktuje się z Tobą przedstawiciel firmy kurierskiej DPD lub Rhenus, aby odebrać paczkę.
Zwracane produkty muszą być wysłane zapakowane w taki sposób by nie mogły zostać zniszczone, pod następujący adres: Soseaua Giurgiului nr. 321, sector 4, Bucuresti, tak by przetworzenie zwrotu i zapłata za niego mogły zostać wykonane w odpowiednim czasie.
Dane muszą być poprawne, aby ich przetwarzanie i płatność zostały wykonane w odpowiednim czasie.
W przypadku produktów, na których zostały dokonane nieautoryzowane czynności, które przedstawiają oznaki użytkowania, lub nadmierne ich użytkowanie, zarysowania, stłuczenia, upadki, uszkodzenia mechaniczne / elektryczne i te, u których brakuje akcesoriów, zastrzegamy sobie prawo do ich nieakceptowania.
Dotyczącym prawa klienta do odstąpienia od umowy, ponosi on/ona koszty opłaty za dostawę zwracanych produktów, które są wyszczególnione na koncie klienta i są zależne od liczby, rozmiaru i/lub wagi zwracanych produktów.
Partnerzy Vivre Marketplace mogą zaoferować pokrycie opłaty za dostawę zwracanych produktów (bez względu na przyczynę zwrotu, z wyjątkiem przypadków niewłaściwego zwrotu) zgodnie z ich własną polityką zwrotów. Warunki zwrotu są przedstawione na stronie partnera, w sekcji Zwrot i gwarancja, do której można uzyskać dostęp, klikając nazwę partnera na stronie produktu, który chcesz zwrócić.
Odbiorem zwrotnym i organizacją transportu zarządza partner wraz z zakontraktowaną firmą kurierską.

Kategorie: Zwrot

Byśmy mogli się upewnić, że produkty wrócą do nas w bezpiecznych warunkach, niezbędnym jest wypełnienie formularza zwrotu, który znajduje się na stronie. W ten sposób możemy śledzić drogę produktów aż do ich powrotu do naszego magazynu i ich przetworzenia.
Zwrot produktów jest również możliwy innymi drogami niż ta oferowana przez Vivre, jednak w takim przypadku całkowitą odpowiedzialność i koszta ponosisz Ty.

Kategorie: Zwrot

Możesz zwrócić dowolny produkt w ciągu maksymalnie 14 dni od daty dostarczenia paczki.

Kategorie: Zwrot

Nie można zwrócić produktów takich jak bielizna, stroje kąpielowe lub kosmetyki, gdyż mogą one narazić na niebezpieczeństwo zdrowie konsumentów, jeśli zostały otwarte.

Kategorie: Zwrot

Wartość zwróconych produktów zostanie przelana na wskazane konto bankowe w ciągu maksymalnie 14 dni.

Kategorie: Zwrot

Load More

Do vivrehome.pl