FAQ

Zamówienia

Zamówienia są składane wyłącznie na www.vivrehome.pl .
Dodaj poszukiwane produkty do koszyka, przejdź do koszyka w prawym górnym rogu, a następnie dokończ zamówienie, wykonując podane tam czynności.
Możesz wyszukać żądany produkt bezpośrednio w specjalnym polu wyszukiwania, przeglądając kategorie produktów w wyświetlane menu lub w codziennych kolekcjach.

Kategorie: Zamówienia

Informacje dotyczące okresu dostawy można znaleźć na stronie każdego produktu pod przyciskiem „Dodaj do koszyka” wraz ze wszystkimi dostępnymi informacjami o danym produkcie, w tym o kraju pochodzenia. Okres dostawy można również znaleźć w koszyku, przed zrealizowaniem zamówienia i po złożeniu zamówienia, na koncie klienta, w sekcji „Moje zamówienia”.
Dostawą zamówień zajmują się firmy kurierskie DPD i Rhenus, w okresie podanym przy składaniu zamówienia.
Produkty sprzedawane przez naszych partnerów z Vivre Marketplace są dostarczane wyłącznie przez firmy kurierskie, z którymi współpracują.

Kategorie: Zamówienia

Dostawa jest bezpłatna w przypadku zamówień o wartości powyżej 250 PLN i zapłaconych z góry (płatność online kartą lub przelewem bankowym). W przypadku zamówień, w których płacisz z góry (płatność online kartą lub przelewem), a Twoje zamówienie nie przekracza 250 PLN , opłata za dostawę jest wyświetlana w Koszyku i może się różnić w zależności od zakupionych produktów. W przypadku wybrania płatności przy odbiorze opłata za dostawę wyświetlana jest w Koszyku i może się różnić w zależności od zakupionych produktów. Płatność gotówką przy odbiorze obejmuje dodatkową usługę świadczoną przez firmę kurierską.
Opłaty za dostawę zamówień zawierających produkty sprzedawane i dostarczane przez naszych partnerów Vivre Marketplace są wyświetlane w Twoim koszyku przed sfinalizowaniem zamówienia.

Kategorie: Zamówienia

Gdy produkty opuszczą magazyn Vivre, otrzymasz powiadomienie e-mailem, gdzie przekażemy Ci numer listu przewozowego przesyłki, tak byś mógł śledzić jej status. Dodatkowo, otrzymasz od kuriera powiadomienie przez SMS, w którym znajdziesz przewidywaną datę i godzinę dostawy przesyłki.

Kategorie: Zamówienia

Szybka dostawa jest ważna dla produktów, które znajdują się w naszym magazynie i których maksymalny czas dostawy wynosi 5 dni. Dostęp do nich można uzyskać, wybierając filtr „Szybka dostawa”.
W przypadku zamówień, które zawierają zarówno produkty szybkiej dostawy, jak i produkty standardowej dostawy, system Multi-przesyłka najpierw dostarczy zamówienie wraz z produktami szybkiej dostawy, oraz te z dłuższym terminem dostawy zostaną dostarczone później.

Kategorie: Zamówienia

Chcemy by nasze produkty dotarły do Ciebie w jak najlepszych warunkach i w jak najkrótszym czasie. Właśnie dlatego, próbujemy wysyłać produkty do Ciebie, natychmiastowo po ich dotarciu do naszego magazynu: w ten sposób jedno zamówienie może zostać podzielone na kilka przesyłek, w zależności od okresu dostawy wybranych produktów.
Oznacza to, że możesz otrzymać przesyłki w różne dni, w zależności od chwili, w której wyruszają one z naszego magazynu i od tego w jaki sposób zajmuje się nimi firma kurierska. Opłata transportowa pozostaje niezmieniona, czyli ta określona początkowo, w chwili złożenia zamówienia.

Kategorie: Zamówienia

Jeśli adres dostawy znajduje się w trudno dostępnym obszarze, skontaktuje się z Tobą kurier i wspólnie ustalicie miejsce, w którym będziesz mógł odebrać przesyłkę, tak byś nie musiał ponosić dodatkowych kosztów.

Kategorie: Zamówienia

Biorąc pod uwagę, że firmy kurierskie używają tylko jednego kuriera do każdego samochodu dostawczego, możliwym jest, że będziesz musiał pomóc kurierowi w przypadku produktów wielkogabarytowych.

Kategorie: Zamówienia

Tak. Możesz składać zamówienia z płatnością przy odbiorze, do 1000 PLN.
Opcja płatności przy odbiorze wiąże się z opłatą transportową w wysokości 18 PLN, ponieważ zapłata przy odbiorze wymaga wykonania dodatkowej usługi przez firmę kurierską.

Kategorie: Zamówienia

Twoje zamówienie może otrzymać status “błąd płatności” z następujących powodów:
– upłynął czas na wprowadzenie kodu otrzymanego przez SMS, przy zapłacie online kartą;
– używana karta nie posiada wystarczających środków by z sukcesem sfinalizować transakcję, lub posiada ustawiony limit płatności, który wybrałeść wraz z bankiem, z którym współpracujesz;
– posiadasz blokadę na późniejszą zapłatę, przez co możesz składać zamówienia tylko z płatnością z góry;
– kliknąłeś na stronę “Back” przed sfinalizowaniem zamówienia.
Jeśli znalazłeś się w jednej z powyższych sytuacji, możesz ponownie złożyć zamówienie, w zależności od dostępności produktów. Ponadto, możesz nas powiadomić na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl, a my reaktywujemy zamówienie, zmieniając metodę płatności na przelew bankowy lub zapłatę przy odbiorze, z ograniczeniem do 1000 PLN.

Kategorie: Zamówienia

Możesz zmienić metodę płatności, przesyłając nam swoją prośbę pocztą elektroniczną na adres kontakt@vivrehome.pl, podając numer zamówienia i wybraną metodę płatności, w następujący sposób:
– w przypadku zamówień płatnych online kartą, która otrzymała status „błąd płatności”, możesz wybrać płatność za pobraniem lub przelewem;
– w przypadku zamówień opłacanych kartą kredytową można wybrać formę płatności przelewem;
– w przypadku zamówień nieopłaconym przelewem bankowym można wybrać sposób płatności gotówką przy odbiorze, do 1000 PLN;
– w przypadku zamówień za pobraniem można wybrać formę płatności przelewem bankowym, gdzie opłata transportowa wyniesie 18 PLN zostanie zlikwidowana, jeśli zamówienie przekroczy 250 PLN.

Kategorie: Zamówienia

Nie martw się! Zidentyfikujemy przesyłkę wraz z naszymi partnerami z firmy kurierskiej. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało doręczone w całości, możesz się z nami skontaktować na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl , podając nam numer zamówienia i numer listu przewozowego, a my dokonamy wszelkich niezbędnych kontroli.

Kategorie: Zamówienia

Ważne jest, aby po otrzymaniu paczki sprawdzić ją i poinformować nas w ciągu 48 godzin o wszelkich niezgodnościach w celu wspólnego rozwiązania problemu.

Kategorie: Zamówienia

Nie. Produkty, które sprzedajemy są prezentowane wyłącznie na stronie internetowej.

Kategorie: Zamówienia

Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku zamówień o wartości powyżej 1000 PLN. Ponadto, jeśli posiadasz dwa nieodebrane zamówienia, opcja zapłaty przy odbiorze jest automatycznie blokowana przez nasz system, co sprawia, że masz możliwość zapłaty wyłącznie z góry (zapłata kartą i przelewem bankowym). By odblokować tę opcję zapłaty, niezbędnym jest byś zapłacił za przynajmniej dwa zamówienia z góry, po czym znowu przeanalizujemy Twoje konto i przywrócimy Ci możliwość zapłaty przy odbiorze. (zobacz 9.1. Dostęp do serwisu).
Niektórzy partnerzy Vivre Marketplace akceptują tylko płatności z góry, dokonywane online za pomocą karty. Inne opcje płatności nie będą dostępne dla produktów sprzedawanych i dostarczanych przez tych partnerów.

Kategorie: Zamówienia

Load More

Do vivrehome.pl