FAQ

Produkty

Produkty Vivre są prezentowane i sprzedawane wyłącznie online.

Kategorie: Produkty

W zależności od dostępności dostawcy staramy się przywrócić na stronie ulubione produkty. Możesz dodać produkt w sekcji „Ulubione” i możesz wybrać opcję „Wyprzedane – Powiadom mnie, gdy powróci do magazynu.”, w ten sposób zostaniesz powiadomiony mailowo gdy produkt znowu pojawi się na stronie.

Kategorie: Produkty

Możesz znaleźć żądany produkt, pisząc bezpośrednio w specjalnym polu wyszukiwania lub przeglądając kategorie produktów znajdujące się w wyświetlonym menu. Dla dokładniejszego wyszukiwania, możesz zastosować filtry takie jak Cena, Styl, Marka i Kolor.

W przypadku filtra wyboru produktów według dostawców/partnerów, kolejność wyświetlania dostawców/partnerów na liście zostanie ustalona automatycznie zgodnie z liczbą produktów, które dostawca/partner posiada w wybranej kategorii/wyszukiwaniu.

Kategorie: Produkty

RRP (Recommended Retail Price) oznacza Cenę Rekomendowaną przez Producenta i jest wyświetlona po to by móc porównać koszta produktu.

Kategorie: Produkty

Jeśli konkretny produkt jest oznaczony plakietką zawierającą nazwę trwającej kampanii prowadzonej przez Vivre (np. plakietka Black Friday ), oznacza to, że produkt jest częścią kampanii i jest sprzedawany w promocyjnej cenie przez cały okres kampanii.

Kategorie: Produkty

Podobne produkty są rozwiązaniem na jak najbardziej udaną sesję zakupów. Jeśli żądany produkt jest niedostępny, możesz wybrać podobne produkty.
Są to alternatywne opcje, które należą do tego samego asortymentu, kategorii lub marek.

Kategorie: Produkty

Do koszyka, w jednym zamówieniu, możesz dodać 20 różnych produktów i dla każdego wybrać żądaną ilość.

Kategorie: Produkty

Produkty z koszyka są zarezerwowane na 30 minut. Po 30 minutach stają się ponownie dostępne na stronie, usuwane z koszyka. Aby nie stracić zakochanych produktów, możesz ponownie aktywować koszyk po upływie 30 minut.

Kategorie: Produkty

Tak. Aby zmienić produkt ze złożonego, ale nie dostarczonego zamówienia, musisz napisać do nas wiadomość e-mail określającą produkt, który chcesz usunąć z zamówienia, a następnie musisz złożyć nowe zamówienie z nowym poszukiwanym produktem.

Kategorie: Produkty

Nie. Zmiana produktu jest niedostępna.

Kategorie: Produkty

Gwarancja produktów Vivre jest zgodna z Europejskim Prawem (zobacz 9.7. Jakość I gwarancje).
Certyfikat zgodności i instrukcje użytkowania produktu możęsz znaleźć na swoim koncie klienta, w sekcji “Moje zamówienia” -> “Pobierz dokumenty”.

Kategorie: Produkty

Jeśli otrzymałeś niekompletny produkt, możesz nas powiadomić mailowo na adres kontakt@vivrehome.pl, podając numer zamówienia, produkt i brakujące elementy.
Możesz nam również przesłać kilka zdjęć produktu, podkreślając brakujące elementy na szkicu.
Po kilku dodatkowych kontrolach skontaktujemy się z Tobą z rozwiązaniem w ciągu maksymalnie 3-5 dni roboczych.
Przypominamy również, że masz możliwość zwrotu produktu za darmo, jeśli nie minął termin maksymalnie 14 dni od dostawy.

Kategorie: Produkty

Load More

Do vivrehome.pl