Produkty
Produkty Vivre są prezentowane i sprzedawane wyłącznie online.
W zależności od dostępności dostawcy staramy się przywrócić na stronie ulubione produkty. Możesz dodać produkt w sekcji „Ulubione” i możesz wybrać opcję „Wyprzedane – Powiadom mnie, gdy powróci do magazynu.”, w ten sposób zostaniesz powiadomiony mailowo gdy produkt znowu pojawi się na stronie.
Możesz znaleźć żądany produkt, pisząc bezpośrednio w specjalnym polu wyszukiwania lub przeglądając kategorie produktów znajdujące się w wyświetlonym menu. Dla dokładniejszego wyszukiwania, możesz zastosować filtry takie jak Cena, Styl, Marka i Kolor.
W przypadku filtra wyboru produktów według dostawców/partnerów, kolejność wyświetlania dostawców/partnerów na liście zostanie ustalona automatycznie zgodnie z liczbą produktów, które dostawca/partner posiada w wybranej kategorii/wyszukiwaniu.
RRP (Recommended Retail Price) oznacza Cenę Rekomendowaną przez Producenta i jest wyświetlona po to by móc porównać koszta produktu.
Jeśli konkretny produkt jest oznaczony plakietką zawierającą nazwę trwającej kampanii prowadzonej przez Vivre (np. plakietka Black Friday ), oznacza to, że produkt jest częścią kampanii i jest sprzedawany w promocyjnej cenie przez cały okres kampanii.
Podobne produkty są rozwiązaniem na jak najbardziej udaną sesję zakupów. Jeśli żądany produkt jest niedostępny, możesz wybrać podobne produkty.
Są to alternatywne opcje, które należą do tego samego asortymentu, kategorii lub marek.
Do koszyka, w jednym zamówieniu, możesz dodać 20 różnych produktów i dla każdego wybrać żądaną ilość.
Produkty z koszyka są zarezerwowane na 30 minut. Po 30 minutach stają się ponownie dostępne na stronie, usuwane z koszyka. Aby nie stracić zakochanych produktów, możesz ponownie aktywować koszyk po upływie 30 minut.
Tak. Aby zmienić produkt ze złożonego, ale nie dostarczonego zamówienia, musisz napisać do nas wiadomość e-mail określającą produkt, który chcesz usunąć z zamówienia, a następnie musisz złożyć nowe zamówienie z nowym poszukiwanym produktem.
Nie. Zmiana produktu jest niedostępna.
Gwarancja produktów Vivre jest zgodna z Europejskim Prawem (zobacz 9.7. Jakość I gwarancje).
Certyfikat zgodności i instrukcje użytkowania produktu możęsz znaleźć na swoim koncie klienta, w sekcji “Moje zamówienia” -> “Pobierz dokumenty”.
Jeśli otrzymałeś niekompletny produkt, możesz nas powiadomić mailowo na adres kontakt@vivrehome.pl, podając numer zamówienia, produkt i brakujące elementy.
Możesz nam również przesłać kilka zdjęć produktu, podkreślając brakujące elementy na szkicu.
Po kilku dodatkowych kontrolach skontaktujemy się z Tobą z rozwiązaniem w ciągu maksymalnie 3-5 dni roboczych.
Przypominamy również, że masz możliwość zwrotu produktu za darmo, jeśli nie minął termin maksymalnie 14 dni od dostawy.