FAQ

Płatność

Metody płatności, za pomocą których można zapłacić za zamówienie, to:
Płatność przy odbiorze, gotówką lub kartą;
Płatność online kartą (wyłącznie za pośrednictwem PayU S.A.);
Płatność przelewem bankowym w maksymalnie 48 godzin od złożenia zamówienia, poprzez internet banking lub tradycyjny przelew bankowy.
Jeśli wybierzesz tę metodę płatności, bardzo prosimy o wysłanie nam dowodu płatności na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl.

Kategorie: Płatność

Faktury są dostępne na koncie Klienta, w sekcji “Moje zamówienia”, gdzie masz możliwość ich pobrania i wydrukowania. Dokumenty dotyczące produktów zakupionych u naszych partnerów Vivre Marketplace (rachunek, karta gwarancyjna na dobra trwałe itp.) dostarczane są przez naszego partnera wraz z zamówionymi produktami.

Kategorie: Płatność

Tak. Przed zrealizowaniem zamówienia zaznacz „TAK” lub „NIE”, gdy pojawi się pytanie „Czy potrzebujesz faktury wystawionej na Twoją firmę”. Jeśli zapomniałeś zaznaczyć tę opcję, możesz do nas napisać na adres email kontakt@vivrehome.pl, a my pomożemy Ci w wystawieniu faktury z danymi firmy, jednak nie później niż do daty 18 każdego miesiąca. (zobacz 9.2.6 Fakturowanie zakupionych produktów)

Kategorie: Płatność

Load More

Do vivrehome.pl