FAQ

Moje konto

Możesz się zalogować, wykonując kilka prostych kroków: kliknij link „Zaloguj się” i wprowadź adres e-mail oraz hasło, które chcesz, lub za pośrednictwem konta na Facebooku, uzyskując dostęp do opcji „Rejestracja przez Facebook”.

Kategorie: Moje konto

Zalecamy, aby przed złożeniem zamówienia utworzyć konto na Vivre. Dzięki temu będziesz mieć dostęp do wszystkich szczegółów dotyczących złożonych zamówień i okresu dostawy, a także możliwość żądania bezpłatnego zwrotu produktów z twojego konta, anulowania zamówień lub zmiany liczby zamówionych produktów, zmiany adresu dostawy i do pobierania faktur.

Kategorie: Moje konto

Kliknij „Zaloguj się” i „Zapomniałeś hasła?” oraz wprowadź adres e-mail użyty do logowania. Nowe hasło zostanie wygenerowane przez system i wysłane na podany adres e-mail.

Kategorie: Moje konto

By usunąć konto, zgodnie z regulaminem RODO, uprzejmie prosimy o przesłanie prośby o usunięcie konta / danych osobowych na adres e-mail dpo@vivre.eu.
Twoja prośba zostanie przyjęta i rozpatrzona w jak najkrótszym czasie przez naszych kolegów, odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych.

Kategorie: Moje konto

Jeden punkt ma wartość 1 PLN i może być wykorzystany do zakupu produktów z www.vivrehome.pl. Możesz sprawdzać ich ilość na swoim koncie, w sekcji “Punkty Vivre”. Punkty Vivre są również przyznawane za produkty sprzedawane i dostarczane przez naszych partnerów Vivre Marketplace, ale można je wykorzystać tylko przy zakupie produktów sprzedawanych i dostarczanych przez Vivre.

Punkty mogą stanowić do 30% wartości zamówienia.

Kategorie: Moje konto

Punkty Vivre są ważne przez 3 miesięce i można je wykorzystać przy kolejnych zamówieniach. Punkty te można uzyskać na następujące sposoby:
– subskrybując się do newslettera, otrzymasz jednorazowo 25 punktów Vivre;
– przy pierwszym sfinalizowanym zamówieniu każdego zaproszonego przyjaciela otrzymasz 20 punktów Vivre;
przy zakupie produktów ze strony www.vivrehome.pl po zapłaceniu zamówienia otrzymasz punkty Vivre o wartości 3% z ceny produktów.

Punkty mogą wynosić do 30% wartości zamówienia.

Kategorie: Moje konto

Nie. Każdy członek społeczności Vivre może mieć tylko jedno konto. (zobacz 9.1.4.)

Kategorie: Moje konto

Load More

Do vivrehome.pl