FAQ

Doświadczenie Vivre

Chcemy zaoferować najlepsze doświadczenie zakupów, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie szeroką gamę produktów starannie wybranych z całego świata.

Codzienne kolekcje są przeprowadzane przez określony czas (3 lub 5 dni), kiedy możesz kupić produkty, które starannie wybraliśmy na podstawie pomysłów stworzonych specjalnie dla Ciebie. Te produkty są często dostępne w ograniczonej ilości, dlatego zalecamy skorzystanie z tych ofert.

Subskrybując się do Newslettera Vivre, będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami i niespodziankami, które dla Ciebie przygotowujemy. Subskrypcja jest bardzo łatwa, wejdź w swoje konto klienta i wybierz sekcję “Dane konta → Moje upodobania”.

Możesz decydować o częstotliwości Newslettera bezpośrednio z konta klienta, otwierając sekcję „Dane konta → Moje upodobania” i wybierając wariant, który najbardziej Ci odpowiada: „Zaabonuj się do newslettera codziennie” lub „Zaabonuj się do newslettera co tydzień”.

Tak! Zaproś znajomych, uzyskując dostęp do swojego konta Vivre, w sekcji „Zaproś przyjaciół”, a przy ich pierwszym zakończonym zamówieniu otrzymasz 20 punktów Vivre, które możesz wykorzystać przy przyszłych zamówieniach.

Moje konto

Możesz się zalogować, wykonując kilka prostych kroków: kliknij link „Zaloguj się” i wprowadź adres e-mail oraz hasło, które chcesz, lub za pośrednictwem konta na Facebooku, uzyskując dostęp do opcji „Rejestracja przez Facebook”.

Kategorie: Moje konto

Zalecamy, aby przed złożeniem zamówienia utworzyć konto na Vivre. Dzięki temu będziesz mieć dostęp do wszystkich szczegółów dotyczących złożonych zamówień i okresu dostawy, a także możliwość żądania bezpłatnego zwrotu produktów z twojego konta, anulowania zamówień lub zmiany liczby zamówionych produktów, zmiany adresu dostawy i do pobierania faktur.

Kategorie: Moje konto

Kliknij „Zaloguj się” i „Zapomniałeś hasła?” oraz wprowadź adres e-mail użyty do logowania. Nowe hasło zostanie wygenerowane przez system i wysłane na podany adres e-mail.

Kategorie: Moje konto

By usunąć konto, zgodnie z regulaminem RODO, uprzejmie prosimy o przesłanie prośby o usunięcie konta / danych osobowych na adres e-mail dpo@vivre.eu.
Twoja prośba zostanie przyjęta i rozpatrzona w jak najkrótszym czasie przez naszych kolegów, odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych.

Kategorie: Moje konto

Jeden punkt ma wartość 1 PLN i może być wykorzystany do zakupu produktów z www.vivrehome.pl. Możesz sprawdzać ich ilość na swoim koncie, w sekcji “Punkty Vivre”. Punkty Vivre są również przyznawane za produkty sprzedawane i dostarczane przez naszych partnerów Vivre Marketplace, ale można je wykorzystać tylko przy zakupie produktów sprzedawanych i dostarczanych przez Vivre.

Punkty mogą stanowić do 30% wartości zamówienia.

Kategorie: Moje konto

Punkty Vivre są ważne przez 3 miesięce i można je wykorzystać przy kolejnych zamówieniach. Punkty te można uzyskać na następujące sposoby:
– subskrybując się do newslettera, otrzymasz jednorazowo 25 punktów Vivre;
– przy pierwszym sfinalizowanym zamówieniu każdego zaproszonego przyjaciela otrzymasz 20 punktów Vivre;
przy zakupie produktów ze strony www.vivrehome.pl po zapłaceniu zamówienia otrzymasz punkty Vivre o wartości 3% z ceny produktów.

Punkty mogą wynosić do 30% wartości zamówienia.

Kategorie: Moje konto

Nie. Każdy członek społeczności Vivre może mieć tylko jedno konto. (zobacz 9.1.4.)

Kategorie: Moje konto

Płatność

Metody płatności, za pomocą których można zapłacić za zamówienie, to:
Płatność przy odbiorze, gotówką lub kartą;
Płatność online kartą (wyłącznie za pośrednictwem PayU S.A.);
Płatność przelewem bankowym w maksymalnie 48 godzin od złożenia zamówienia, poprzez internet banking lub tradycyjny przelew bankowy.
Jeśli wybierzesz tę metodę płatności, bardzo prosimy o wysłanie nam dowodu płatności na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl.

Kategorie: Płatność

Faktury są dostępne na koncie Klienta, w sekcji “Moje zamówienia”, gdzie masz możliwość ich pobrania i wydrukowania. Dokumenty dotyczące produktów zakupionych u naszych partnerów Vivre Marketplace (rachunek, karta gwarancyjna na dobra trwałe itp.) dostarczane są przez naszego partnera wraz z zamówionymi produktami.

Kategorie: Płatność

Tak. Przed zrealizowaniem zamówienia zaznacz „TAK” lub „NIE”, gdy pojawi się pytanie „Czy potrzebujesz faktury wystawionej na Twoją firmę”. Jeśli zapomniałeś zaznaczyć tę opcję, możesz do nas napisać na adres email kontakt@vivrehome.pl, a my pomożemy Ci w wystawieniu faktury z danymi firmy, jednak nie później niż do daty 18 każdego miesiąca. (zobacz 9.2.6 Fakturowanie zakupionych produktów)

Kategorie: Płatność

Produkty

Produkty Vivre są prezentowane i sprzedawane wyłącznie online.

Kategorie: Produkty

W zależności od dostępności dostawcy staramy się przywrócić na stronie ulubione produkty. Możesz dodać produkt w sekcji „Ulubione” i możesz wybrać opcję „Wyprzedane – Powiadom mnie, gdy powróci do magazynu.”, w ten sposób zostaniesz powiadomiony mailowo gdy produkt znowu pojawi się na stronie.

Kategorie: Produkty

Możesz znaleźć żądany produkt, pisząc bezpośrednio w specjalnym polu wyszukiwania lub przeglądając kategorie produktów znajdujące się w wyświetlonym menu. Dla dokładniejszego wyszukiwania, możesz zastosować filtry takie jak Cena, Styl, Marka i Kolor.

W przypadku filtra wyboru produktów według dostawców/partnerów, kolejność wyświetlania dostawców/partnerów na liście zostanie ustalona automatycznie zgodnie z liczbą produktów, które dostawca/partner posiada w wybranej kategorii/wyszukiwaniu.

Kategorie: Produkty

RRP (Recommended Retail Price) oznacza Cenę Rekomendowaną przez Producenta i jest wyświetlona po to by móc porównać koszta produktu.

Kategorie: Produkty

Jeśli konkretny produkt jest oznaczony plakietką zawierającą nazwę trwającej kampanii prowadzonej przez Vivre (np. plakietka Black Friday ), oznacza to, że produkt jest częścią kampanii i jest sprzedawany w promocyjnej cenie przez cały okres kampanii.

Kategorie: Produkty

Podobne produkty są rozwiązaniem na jak najbardziej udaną sesję zakupów. Jeśli żądany produkt jest niedostępny, możesz wybrać podobne produkty.
Są to alternatywne opcje, które należą do tego samego asortymentu, kategorii lub marek.

Kategorie: Produkty

Do koszyka, w jednym zamówieniu, możesz dodać 20 różnych produktów i dla każdego wybrać żądaną ilość.

Kategorie: Produkty

Produkty z koszyka są zarezerwowane na 30 minut. Po 30 minutach stają się ponownie dostępne na stronie, usuwane z koszyka. Aby nie stracić zakochanych produktów, możesz ponownie aktywować koszyk po upływie 30 minut.

Kategorie: Produkty

Tak. Aby zmienić produkt ze złożonego, ale nie dostarczonego zamówienia, musisz napisać do nas wiadomość e-mail określającą produkt, który chcesz usunąć z zamówienia, a następnie musisz złożyć nowe zamówienie z nowym poszukiwanym produktem.

Kategorie: Produkty

Nie. Zmiana produktu jest niedostępna.

Kategorie: Produkty

Gwarancja produktów Vivre jest zgodna z Europejskim Prawem (zobacz 9.7. Jakość I gwarancje).
Certyfikat zgodności i instrukcje użytkowania produktu możęsz znaleźć na swoim koncie klienta, w sekcji “Moje zamówienia” -> “Pobierz dokumenty”.

Kategorie: Produkty

Jeśli otrzymałeś niekompletny produkt, możesz nas powiadomić mailowo na adres kontakt@vivrehome.pl, podając numer zamówienia, produkt i brakujące elementy.
Możesz nam również przesłać kilka zdjęć produktu, podkreślając brakujące elementy na szkicu.
Po kilku dodatkowych kontrolach skontaktujemy się z Tobą z rozwiązaniem w ciągu maksymalnie 3-5 dni roboczych.
Przypominamy również, że masz możliwość zwrotu produktu za darmo, jeśli nie minął termin maksymalnie 14 dni od dostawy.

Kategorie: Produkty

Zamówienia

Zamówienia są składane wyłącznie na www.vivrehome.pl .
Dodaj poszukiwane produkty do koszyka, przejdź do koszyka w prawym górnym rogu, a następnie dokończ zamówienie, wykonując podane tam czynności.
Możesz wyszukać żądany produkt bezpośrednio w specjalnym polu wyszukiwania, przeglądając kategorie produktów w wyświetlane menu lub w codziennych kolekcjach.

Kategorie: Zamówienia

Informacje dotyczące okresu dostawy można znaleźć na stronie każdego produktu pod przyciskiem „Dodaj do koszyka” wraz ze wszystkimi dostępnymi informacjami o danym produkcie, w tym o kraju pochodzenia. Okres dostawy można również znaleźć w koszyku, przed zrealizowaniem zamówienia i po złożeniu zamówienia, na koncie klienta, w sekcji „Moje zamówienia”.
Dostawą zamówień zajmują się firmy kurierskie DPD i Rhenus, w okresie podanym przy składaniu zamówienia.
Produkty sprzedawane przez naszych partnerów z Vivre Marketplace są dostarczane wyłącznie przez firmy kurierskie, z którymi współpracują.

Kategorie: Zamówienia

Dostawa jest bezpłatna w przypadku zamówień o wartości powyżej 250 PLN i zapłaconych z góry (płatność online kartą lub przelewem bankowym). W przypadku zamówień, w których płacisz z góry (płatność online kartą lub przelewem), a Twoje zamówienie nie przekracza 250 PLN , opłata za dostawę jest wyświetlana w Koszyku i może się różnić w zależności od zakupionych produktów. W przypadku wybrania płatności przy odbiorze opłata za dostawę wyświetlana jest w Koszyku i może się różnić w zależności od zakupionych produktów. Płatność gotówką przy odbiorze obejmuje dodatkową usługę świadczoną przez firmę kurierską.
Opłaty za dostawę zamówień zawierających produkty sprzedawane i dostarczane przez naszych partnerów Vivre Marketplace są wyświetlane w Twoim koszyku przed sfinalizowaniem zamówienia.

Kategorie: Zamówienia

Gdy produkty opuszczą magazyn Vivre, otrzymasz powiadomienie e-mailem, gdzie przekażemy Ci numer listu przewozowego przesyłki, tak byś mógł śledzić jej status. Dodatkowo, otrzymasz od kuriera powiadomienie przez SMS, w którym znajdziesz przewidywaną datę i godzinę dostawy przesyłki.

Kategorie: Zamówienia

Szybka dostawa jest ważna dla produktów, które znajdują się w naszym magazynie i których maksymalny czas dostawy wynosi 5 dni. Dostęp do nich można uzyskać, wybierając filtr „Szybka dostawa”.
W przypadku zamówień, które zawierają zarówno produkty szybkiej dostawy, jak i produkty standardowej dostawy, system Multi-przesyłka najpierw dostarczy zamówienie wraz z produktami szybkiej dostawy, oraz te z dłuższym terminem dostawy zostaną dostarczone później.

Kategorie: Zamówienia

Chcemy by nasze produkty dotarły do Ciebie w jak najlepszych warunkach i w jak najkrótszym czasie. Właśnie dlatego, próbujemy wysyłać produkty do Ciebie, natychmiastowo po ich dotarciu do naszego magazynu: w ten sposób jedno zamówienie może zostać podzielone na kilka przesyłek, w zależności od okresu dostawy wybranych produktów.
Oznacza to, że możesz otrzymać przesyłki w różne dni, w zależności od chwili, w której wyruszają one z naszego magazynu i od tego w jaki sposób zajmuje się nimi firma kurierska. Opłata transportowa pozostaje niezmieniona, czyli ta określona początkowo, w chwili złożenia zamówienia.

Kategorie: Zamówienia

Jeśli adres dostawy znajduje się w trudno dostępnym obszarze, skontaktuje się z Tobą kurier i wspólnie ustalicie miejsce, w którym będziesz mógł odebrać przesyłkę, tak byś nie musiał ponosić dodatkowych kosztów.

Kategorie: Zamówienia

Biorąc pod uwagę, że firmy kurierskie używają tylko jednego kuriera do każdego samochodu dostawczego, możliwym jest, że będziesz musiał pomóc kurierowi w przypadku produktów wielkogabarytowych.

Kategorie: Zamówienia

Tak. Możesz składać zamówienia z płatnością przy odbiorze, do 1000 PLN.
Opcja płatności przy odbiorze wiąże się z opłatą transportową w wysokości 18 PLN, ponieważ zapłata przy odbiorze wymaga wykonania dodatkowej usługi przez firmę kurierską.

Kategorie: Zamówienia

Twoje zamówienie może otrzymać status “błąd płatności” z następujących powodów:
– upłynął czas na wprowadzenie kodu otrzymanego przez SMS, przy zapłacie online kartą;
– używana karta nie posiada wystarczających środków by z sukcesem sfinalizować transakcję, lub posiada ustawiony limit płatności, który wybrałeść wraz z bankiem, z którym współpracujesz;
– posiadasz blokadę na późniejszą zapłatę, przez co możesz składać zamówienia tylko z płatnością z góry;
– kliknąłeś na stronę “Back” przed sfinalizowaniem zamówienia.
Jeśli znalazłeś się w jednej z powyższych sytuacji, możesz ponownie złożyć zamówienie, w zależności od dostępności produktów. Ponadto, możesz nas powiadomić na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl, a my reaktywujemy zamówienie, zmieniając metodę płatności na przelew bankowy lub zapłatę przy odbiorze, z ograniczeniem do 1000 PLN.

Kategorie: Zamówienia

Możesz zmienić metodę płatności, przesyłając nam swoją prośbę pocztą elektroniczną na adres kontakt@vivrehome.pl, podając numer zamówienia i wybraną metodę płatności, w następujący sposób:
– w przypadku zamówień płatnych online kartą, która otrzymała status „błąd płatności”, możesz wybrać płatność za pobraniem lub przelewem;
– w przypadku zamówień opłacanych kartą kredytową można wybrać formę płatności przelewem;
– w przypadku zamówień nieopłaconym przelewem bankowym można wybrać sposób płatności gotówką przy odbiorze, do 1000 PLN;
– w przypadku zamówień za pobraniem można wybrać formę płatności przelewem bankowym, gdzie opłata transportowa wyniesie 18 PLN zostanie zlikwidowana, jeśli zamówienie przekroczy 250 PLN.

Kategorie: Zamówienia

Nie martw się! Zidentyfikujemy przesyłkę wraz z naszymi partnerami z firmy kurierskiej. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało doręczone w całości, możesz się z nami skontaktować na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl , podając nam numer zamówienia i numer listu przewozowego, a my dokonamy wszelkich niezbędnych kontroli.

Kategorie: Zamówienia

Ważne jest, aby po otrzymaniu paczki sprawdzić ją i poinformować nas w ciągu 48 godzin o wszelkich niezgodnościach w celu wspólnego rozwiązania problemu.

Kategorie: Zamówienia

Nie. Produkty, które sprzedajemy są prezentowane wyłącznie na stronie internetowej.

Kategorie: Zamówienia

Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku zamówień o wartości powyżej 1000 PLN. Ponadto, jeśli posiadasz dwa nieodebrane zamówienia, opcja zapłaty przy odbiorze jest automatycznie blokowana przez nasz system, co sprawia, że masz możliwość zapłaty wyłącznie z góry (zapłata kartą i przelewem bankowym). By odblokować tę opcję zapłaty, niezbędnym jest byś zapłacił za przynajmniej dwa zamówienia z góry, po czym znowu przeanalizujemy Twoje konto i przywrócimy Ci możliwość zapłaty przy odbiorze. (zobacz 9.1. Dostęp do serwisu).
Niektórzy partnerzy Vivre Marketplace akceptują tylko płatności z góry, dokonywane online za pomocą karty. Inne opcje płatności nie będą dostępne dla produktów sprzedawanych i dostarczanych przez tych partnerów.

Kategorie: Zamówienia

Zwrot

Masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty doręczenia zamówienia, bezpośrednio ze swojego konta klienta, wchodząc w zakładkę „Zwrot”, wybierając kwalifikujące się produkty z wyświetlonej listy i wypełniając formularz zwrotu online.
Po jego zainicjowaniu skontaktuje się z Tobą przedstawiciel firmy kurierskiej DPD lub Rhenus, aby odebrać paczkę.
Zwracane produkty muszą być wysłane zapakowane w taki sposób by nie mogły zostać zniszczone, pod następujący adres: Soseaua Giurgiului nr. 321, sector 4, Bucuresti, tak by przetworzenie zwrotu i zapłata za niego mogły zostać wykonane w odpowiednim czasie.
Dane muszą być poprawne, aby ich przetwarzanie i płatność zostały wykonane w odpowiednim czasie.
W przypadku produktów, na których zostały dokonane nieautoryzowane czynności, które przedstawiają oznaki użytkowania, lub nadmierne ich użytkowanie, zarysowania, stłuczenia, upadki, uszkodzenia mechaniczne / elektryczne i te, u których brakuje akcesoriów, zastrzegamy sobie prawo do ich nieakceptowania.
Dotyczącym prawa klienta do odstąpienia od umowy, ponosi on/ona koszty opłaty za dostawę zwracanych produktów, które są wyszczególnione na koncie klienta i są zależne od liczby, rozmiaru i/lub wagi zwracanych produktów.
Partnerzy Vivre Marketplace mogą zaoferować pokrycie opłaty za dostawę zwracanych produktów (bez względu na przyczynę zwrotu, z wyjątkiem przypadków niewłaściwego zwrotu) zgodnie z ich własną polityką zwrotów. Warunki zwrotu są przedstawione na stronie partnera, w sekcji Zwrot i gwarancja, do której można uzyskać dostęp, klikając nazwę partnera na stronie produktu, który chcesz zwrócić.
Odbiorem zwrotnym i organizacją transportu zarządza partner wraz z zakontraktowaną firmą kurierską.

Kategorie: Zwrot

Byśmy mogli się upewnić, że produkty wrócą do nas w bezpiecznych warunkach, niezbędnym jest wypełnienie formularza zwrotu, który znajduje się na stronie. W ten sposób możemy śledzić drogę produktów aż do ich powrotu do naszego magazynu i ich przetworzenia.
Zwrot produktów jest również możliwy innymi drogami niż ta oferowana przez Vivre, jednak w takim przypadku całkowitą odpowiedzialność i koszta ponosisz Ty.

Kategorie: Zwrot

Możesz zwrócić dowolny produkt w ciągu maksymalnie 14 dni od daty dostarczenia paczki.

Kategorie: Zwrot

Nie można zwrócić produktów takich jak bielizna, stroje kąpielowe lub kosmetyki, gdyż mogą one narazić na niebezpieczeństwo zdrowie konsumentów, jeśli zostały otwarte.

Kategorie: Zwrot

Wartość zwróconych produktów zostanie przelana na wskazane konto bankowe w ciągu maksymalnie 14 dni.

Kategorie: Zwrot

Load More

Do vivrehome.pl