FAQ

Doświadczenie Vivre

Chcemy zaoferować najlepsze doświadczenie zakupów, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie szeroką gamę produktów starannie wybranych z całego świata.

Codzienne kolekcje są przeprowadzane przez określony czas (3 lub 5 dni), kiedy możesz kupić produkty, które starannie wybraliśmy na podstawie pomysłów stworzonych specjalnie dla Ciebie. Te produkty są często dostępne w ograniczonej ilości, dlatego zalecamy skorzystanie z tych ofert.

Subskrybując się do Newslettera Vivre, będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami i niespodziankami, które dla Ciebie przygotowujemy. Subskrypcja jest bardzo łatwa, wejdź w swoje konto klienta i wybierz sekcję “Dane konta → Moje upodobania”.

Możesz decydować o częstotliwości Newslettera bezpośrednio z konta klienta, otwierając sekcję „Dane konta → Moje upodobania” i wybierając wariant, który najbardziej Ci odpowiada: „Zaabonuj się do newslettera codziennie” lub „Zaabonuj się do newslettera co tydzień”.

Tak! Zaproś znajomych, uzyskując dostęp do swojego konta Vivre, w sekcji „Zaproś przyjaciół”, a przy ich pierwszym zakończonym zamówieniu otrzymasz 20 punktów Vivre, które możesz wykorzystać przy przyszłych zamówieniach.

Moje konto

Możesz się zalogować, wykonując kilka prostych kroków: kliknij link „Zaloguj się” i wprowadź adres e-mail oraz hasło, które chcesz, lub za pośrednictwem konta na Facebooku, uzyskując dostęp do opcji „Rejestracja przez Facebook”.

Kategorie: Moje konto

Zalecamy, aby przed złożeniem zamówienia utworzyć konto na Vivre. Dzięki temu będziesz mieć dostęp do wszystkich szczegółów dotyczących złożonych zamówień i okresu dostawy, a także możliwość żądania bezpłatnego zwrotu produktów z twojego konta, anulowania zamówień lub zmiany liczby zamówionych produktów, zmiany adresu dostawy i do pobierania faktur.

Kategorie: Moje konto

Kliknij „Zaloguj się” i „Zapomniałeś hasła?” oraz wprowadź adres e-mail użyty do logowania. Nowe hasło zostanie wygenerowane przez system i wysłane na podany adres e-mail.

Kategorie: Moje konto

By usunąć konto, zgodnie z regulaminem RODO, uprzejmie prosimy o przesłanie prośby o usunięcie konta / danych osobowych na adres e-mail [email protected]
Twoja prośba zostanie przyjęta i rozpatrzona w jak najkrótszym czasie przez naszych kolegów, odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych.

Kategorie: Moje konto

Jeden punkt ma wartość 1 PLN i może być wykorzystany do zakupu produktów z www.vivrehome.pl. Możesz sprawdzać ich ilość na swoim koncie, w sekcji “Punkty Vivre”.

Kategorie: Moje konto

Punkty Vivre są ważne przez 12 miesięcy i można je wykorzystać przy kolejnych zamówieniach. Punkty te można uzyskać na następujące sposoby:
– subskrybując się do newslettera, otrzymasz jednorazowo 25 punktów Vivre;
– przy pierwszym sfinalizowanym zamówieniu każdego zaproszonego przyjaciela otrzymasz 20 punktów Vivre;
– przy zakupie produktów ze strony www.vivrehome.pl po zapłaceniu zamówienia otrzymasz punkty Vivre o wartości 1% z ceny produktów.

Kategorie: Moje konto

Nie. Każdy członek społeczności Vivre może mieć tylko jedno konto. (zobacz 9.1.4.)

Kategorie: Moje konto

Płatność

Metody płatności, za pomocą których można zapłacić za zamówienie, to:
Płatność przy odbiorze, gotówką lub kartą (tylko w PLN, przy doręczeniu przesyłki przez kuriera, z dodatkową opłatą w wysokości 4 PLN);
Płatność online kartą (wyłącznie za pośrednictwem PayU S.A.);
Płatność przelewem bankowym w maksymalnie 48 godzin od złożenia zamówienia, poprzez internet banking lub tradycyjny przelew bankowy.
Jeśli wybierzesz tę metodę płatności, bardzo prosimy o wysłanie nam dowodu płatności na adres e-mail [email protected]

Kategorie: Płatność

Faktury są dostępne na koncie Klienta, w sekcji “Moje zamówienia”, gdzie masz możliwość ich pobrania i wydrukowania.

Kategorie: Płatność

Tak. Przed zrealizowaniem zamówienia zaznacz „TAK” lub „NIE”, gdy pojawi się pytanie „Czy potrzebujesz faktury wystawionej na Twoją firmę”. Jeśli zapomniałeś zaznaczyć tę opcję, możesz do nas napisać na adres email [email protected], a my pomożemy Ci w wystawieniu faktury z danymi firmy, jednak nie później niż do daty 18 każdego miesiąca. (zobacz 9.2.6 Fakturowanie zakupionych produktów)

Kategorie: Płatność

Produkty

Produkty Vivre są prezentowane i sprzedawane wyłącznie online.

Kategorie: Produkty

W zależności od dostępności dostawcy staramy się przywrócić na stronie ulubione produkty. Możesz dodać produkt w sekcji „Ulubione” i możesz wybrać opcję „Wyprzedane – Powiadom mnie, gdy powróci do magazynu.”, w ten sposób zostaniesz powiadomiony mailowo gdy produkt znowu pojawi się na stronie.

Kategorie: Produkty

Możesz znaleźć żądany produkt, pisząc bezpośrednio w specjalnym polu wyszukiwania lub przeglądając kategorie produktów znajdujące się w wyświetlonym menu. Dla dokładniejszego wyszukiwania, możesz zastosować filtry takie jak Cena, Styl, Marka i Kolor.

Kategorie: Produkty

RRP (Recommended Retail Price) oznacza Cenę Rekomendowaną przez Producenta i jest wyświetlona po to by móc porównać koszta produktu.

Kategorie: Produkty

Podobne produkty są rozwiązaniem na jak najbardziej udaną sesję zakupów. Jeśli żądany produkt jest niedostępny, możesz wybrać podobne produkty.
Są to alternatywne opcje, które należą do tego samego asortymentu, kategorii lub marek.

Kategorie: Produkty

Do koszyka, w jednym zamówieniu, możesz dodać 20 różnych produktów i dla każdego wybrać żądaną ilość.

Kategorie: Produkty

Produkty z koszyka są zarezerwowane na 30 minut. Po 30 minutach stają się ponownie dostępne na stronie, usuwane z koszyka. Aby nie stracić zakochanych produktów, możesz ponownie aktywować koszyk po upływie 30 minut.

Kategorie: Produkty

Tak. Aby zmienić produkt ze złożonego, ale nie dostarczonego zamówienia, musisz napisać do nas wiadomość e-mail określającą produkt, który chcesz usunąć z zamówienia, a następnie musisz złożyć nowe zamówienie z nowym poszukiwanym produktem.

Kategorie: Produkty

Nie. Zmiana produktu jest niedostępna.

Kategorie: Produkty

Gwarancja produktów Vivre jest zgodna z Europejskim Prawem (zobacz 9.7. Jakość I gwarancje).
Certyfikat zgodności i instrukcje użytkowania produktu możęsz znaleźć na swoim koncie klienta, w sekcji “Moje zamówienia” -> “Pobierz dokumenty”.

Kategorie: Produkty

Jeśli otrzymałeś niekompletny produkt, możesz nas powiadomić mailowo na adres [email protected], podając numer zamówienia, produkt i brakujące elementy.
Możesz nam również przesłać kilka zdjęć produktu, podkreślając brakujące elementy na szkicu.
Po kilku dodatkowych kontrolach skontaktujemy się z Tobą z rozwiązaniem w ciągu maksymalnie 3-5 dni roboczych.
Przypominamy również, że masz możliwość zwrotu produktu za darmo, jeśli nie minął termin maksymalnie 30 dni od dostawy.

Kategorie: Produkty

Zamówienia

Zamówienia są składane wyłącznie na www.vivrehome.pl .
Dodaj poszukiwane produkty do koszyka, przejdź do koszyka w prawym górnym rogu, a następnie dokończ zamówienie, wykonując podane tam czynności.
Możesz wyszukać żądany produkt bezpośrednio w specjalnym polu wyszukiwania, przeglądając kategorie produktów w wyświetlane menu lub w codziennych kolekcjach.

Kategorie: Zamówienia

Informacje dotyczące okresu dostawy można znaleźć na stronie każdego produktu pod przyciskiem „Dodaj do koszyka” wraz ze wszystkimi dostępnymi informacjami o danym produkcie, w tym o kraju pochodzenia. Okres dostawy można również znaleźć w koszyku, przed zrealizowaniem zamówienia i po złożeniu zamówienia, na koncie klienta, w sekcji „Moje zamówienia”.
Dostawą zamówień zajmują się firmy kurierskie DPD i Rhenus, w okresie podanym przy składaniu zamówienia.

Kategorie: Zamówienia

Dostawa jest bezpłatna dla zamówień przekraczających 250 PLN. Jeśli twoje zamówienie nie przekroczy kwoty 250 PLN, zostanie naliczona opłata w wysokości 14 PLN.
Jeśli zdecydujesz się zapłacić gotówką przy odbiorze, zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 4 PLN. Płatność gotówką przy odbiorze obejmuje dodatkową usługę świadczoną przez firmę kurierską.

Kategorie: Zamówienia

Gdy produkty opuszczą magazyn Vivre, otrzymasz powiadomienie e-mailem, gdzie przekażemy Ci numer listu przewozowego przesyłki, tak byś mógł śledzić jej status. Dodatkowo, otrzymasz od kuriera powiadomienie przez SMS, w którym znajdziesz przewidywaną datę i godzinę dostawy przesyłki.

Kategorie: Zamówienia

Szybka dostawa jest ważna dla produktów, które znajdują się w naszym magazynie i których maksymalny czas dostawy wynosi 5 dni. Dostęp do nich można uzyskać, wybierając filtr „Szybka dostawa”.
W przypadku zamówień, które zawierają zarówno produkty szybkiej dostawy, jak i produkty standardowej dostawy, system Multi-przesyłka najpierw dostarczy zamówienie wraz z produktami szybkiej dostawy, oraz te z dłuższym terminem dostawy zostaną dostarczone później.

Kategorie: Zamówienia

Chcemy by nasze produkty dotarły do Ciebie w jak najlepszych warunkach i w jak najkrótszym czasie. Właśnie dlatego, próbujemy wysyłać produkty do Ciebie, natychmiastowo po ich dotarciu do naszego magazynu: w ten sposób jedno zamówienie może zostać podzielone na kilka przesyłek, w zależności od okresu dostawy wybranych produktów.
Oznacza to, że możesz otrzymać przesyłki w różne dni, w zależności od chwili, w której wyruszają one z naszego magazynu i od tego w jaki sposób zajmuje się nimi firma kurierska. Opłata transportowa pozostaje niezmieniona, czyli ta określona początkowo, w chwili złożenia zamówienia.

Kategorie: Zamówienia

Jeśli adres dostawy znajduje się w trudno dostępnym obszarze, skontaktuje się z Tobą kurier i wspólnie ustalicie miejsce, w którym będziesz mógł odebrać przesyłkę, tak byś nie musiał ponosić dodatkowych kosztów.

Kategorie: Zamówienia

Biorąc pod uwagę, że firmy kurierskie używają tylko jednego kuriera do każdego samochodu dostawczego, możliwym jest, że będziesz musiał pomóc kurierowi w przypadku produktów wielkogabarytowych.

Kategorie: Zamówienia

Tak. Możesz składać zamówienia z zapłatą przy odbiorze, z ograniczeniem do 1000 PLN.
W takim przypadku zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 4 PLN, ponieważ zapłata przy odbiorze wymaga wykonania dodatkowej usługi przez firmę kurierską.

Kategorie: Zamówienia

Twoje zamówienie może otrzymać status “błąd płatności” z następujących powodów:
– upłynął czas na wprowadzenie kodu otrzymanego przez SMS, przy zapłacie online kartą;
– używana karta nie posiada wystarczających środków by z sukcesem sfinalizować transakcję, lub posiada ustawiony limit płatności, który wybrałeść wraz z bankiem, z którym współpracujesz;
– posiadasz blokadę na późniejszą zapłatę, przez co możesz składać zamówienia tylko z płatnością z góry;
– kliknąłeś na stronę “Back” przed sfinalizowaniem zamówienia.
Jeśli znalazłeś się w jednej z powyższych sytuacji, możesz ponownie złożyć zamówienie, w zależności od dostępności produktów. Ponadto, możesz nas powiadomić na adres e-mail [email protected], a my reaktywujemy zamówienie, zmieniając metodę płatności na przelew bankowy lub zapłatę przy odbiorze, z ograniczeniem do 1000 PLN.

Kategorie: Zamówienia

Możesz zmienić metodę płatności, wysyłając na nasz adres e-mail [email protected] prośbę, wraz z numerem zamówienia i sposobem płatności, którego sobie życzysz:
– w przypadku zamówień opłaconych online kartą, które otrzymały status “błąd płatności”, możesz wybrać zapłatę przy dostawie lub zapłatę przelewem bankowym;
– w przypadku zamówień opłaconych online kartą, możesz wybrać płatność przelewem;
– w przypadku zamówień opłaconych przelewem bankowym, który się nie powiódł, możesz wybrać zapłatę przy dostawie, z ograniczeniem do 1000 PLN;
– w przypadku zamówień z opłatą przy dostawie, możesz wybrać zapłatę przelewem bankowym, przy czym dodatkowa opłata w wysokości 4 PLN zostanie wyeliminowana.

Kategorie: Zamówienia

Nie martw się! Zidentyfikujemy przesyłkę wraz z naszymi partnerami z firmy kurierskiej. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało doręczone w całości, możesz się z nami skontaktować na adres e-mail [email protected] , podając nam numer zamówienia i numer listu przewozowego, a my dokonamy wszelkich niezbędnych kontroli.

Kategorie: Zamówienia

Nie. Produkty, które sprzedajemy są prezentowane wyłącznie na stronie internetowej.

Kategorie: Zamówienia

Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku zamówień o wartości powyżej 1000 PLN. Ponadto, jeśli posiadasz dwa nieodebrane zamówienia, opcja zapłaty przy odbiorze jest automatycznie blokowana przez nasz system, co sprawia, że masz możliwość zapłaty wyłącznie z góry (zapłata kartą i przelewem bankowym). By odblokować tę opcję zapłaty, niezbędnym jest byś zapłacił za przynajmniej dwa zamówienia z góry, po czym znowu przeanalizujemy Twoje konto i przywrócimy Ci możliwość zapłaty przy odbiorze. (zobacz 9.1. Dostęp do serwisu)

Kategorie: Zamówienia

Zwrot

Możesz bezpłatnie zwrócić produkt bezpośrednio z konta klienta, wchodząc w sekcję „Zwrot”, wybierając odpowiednie produkty z wyświetlonej listy i wypełniając internetowy formularz zwrotu.
Po jego zainicjowaniu skontaktuje się z Tobą przedstawiciel firmy kurierskiej DPD lub Rhenus, aby odebrać paczkę.
Zwracane produkty muszą być wysłane zapakowane w taki sposób by nie mogły zostać zniszczone, pod następujący adres: Soseaua Giurgiului nr. 321, sector 4, Bucuresti, tak by przetworzenie zwrotu i zapłata za niego mogły zostać wykonane w odpowiednim czasie.
Dane muszą być poprawne, aby ich przetwarzanie i płatność zostały wykonane w odpowiednim czasie.
W przypadku produktów, na których zostały dokonane nieautoryzowane czynności, które przedstawiają oznaki użytkowania, lub nadmierne ich użytkowanie, zarysowania, stłuczenia, upadki, uszkodzenia mechaniczne / elektryczne i te, u których brakuje akcesoriów, zastrzegamy sobie prawo do ich nieakceptowania.

Kategorie: Zwrot

Byśmy mogli się upewnić, że produkty wrócą do nas w bezpiecznych warunkach, niezbędnym jest wypełnienie formularza zwrotu, który znajduje się na stronie. W ten sposób możemy śledzić drogę produktów aż do ich powrotu do naszego magazynu i ich przetworzenia.
Zwrot produktów jest również możliwy innymi drogami niż ta oferowana przez Vivre, jednak w takim przypadku całkowitą odpowiedzialność i koszta ponosisz Ty.

Kategorie: Zwrot

Tak. Zwrot jest darmowy (transport jest w pełni opłacony przez Vivre).

Kategorie: Zwrot

Możesz zwrócić dowolny produkt za darmo w ciągu maksymalnie 30 dni od daty dostarczenia paczki.

Kategorie: Zwrot

Nie można zwrócić produktów takich jak bielizna, stroje kąpielowe lub kosmetyki, gdyż mogą one narazić na niebezpieczeństwo zdrowie konsumentów, jeśli zostały otwarte.

Kategorie: Zwrot

Wartość zwróconych produktów zostanie przelana na wskazane konto bankowe w ciągu maksymalnie 14 dni.

Kategorie: Zwrot

Load More

Do vivrehome.pl