Czym jest Vivre i  jak funkcjonuje?

Czym jest Vivre i jak funkcjonuje?

Vivre jest sklepem online, zajmującym się sprzedażą mebli, dekoracji i akcesoriów do domu i typu lifstyle. Vivre łączy kampanie sprzedażowe, które tracą ważność po kilku dniach i takie, w których produkty pozostają na stronie na stałe, dzięki czemu oferuje kupującym jak najlepsze doświadczenia zakupów online.

Jak policzyć końcową cenę zamówienia?

Wartość zamówienia jest sumą ceny produktów (podanej przy każdym z produktów) i kosztu transportu. Jeśli wybrałeś/aś zapłatę przy dostawie zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 4 zł, natomiast w przypadku dużych i ciężkich przedmiotów zostanie naliczona opłata gabarytowa.

Jak można zapłacić?

Macie do dyspozycji kilka sposobów zapłaty za zamówienie. Zapłata gotówką przy odbiorze jest dokonywana w całości w zł, przekazywana kurierowi oraz jest przy niej dodatkowo naliczana opłata w wysokości 4 zł za zamówienie. Opłatę kartą kredytową można dokonać wyłącznie poprzez PayU S.A. Zapłata poprzez przelew bankowy, musi być wykonana w maksymalnym czasie 48 godzin od złożenia zamówienia, poprzez internet banking lub klasyczny przelew. Jeśli wybierzecie tę formę płatności, bardzo prosimy o wysłanie nam dowodu płatności na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl.

Jak i kiedy są dostarczane produkty?

Okres dostawy produktów waha się w zależności od ich dostępności i jest podany na stronie każdego produktu. Dostawa jest ykonywana poprzez firmę kurierską w okresie wyznaczonym przy składaniu zamówienia oraz jest uzależniona od produktu z najdłuższym okresem dostawy.

W jakim czasie jest dostarczana paczka po wysłaniu z magazynu Vivre?

W chwili, w której paczka zostanie wysłana z magazynu Vivre, otrzymacie e-mail informacyjny, natomiast po kilku dniach skontaktuje się z wami kurier (telefon/ SMS) by dostarczyć paczkę.

Czy mogę złożyć zamówienie i otrzymać fakturę na firmę?

Tak. Musisz tylko wybrać opcję ""Tak"" przy pytaniu ""Czy chcesz dodać fakturę na firmę?"" Jeśli życzysz sobie potwierdzenie opłaty przy odbiorze na firmę, musisz o tym powiadomić kuriera w chwili dostawy, po zapłaceniu za zamówienie.

Jak można skumulować kilka zamówień?

Kumulacja zamówień jest możliwa poprzez wysłanie e-maila na kontakt@vivrehome.pl, jasno zaznaczając chęć jej wykonania i wysyłając dodatkowo numery zamówień, które chcecie skumulować. Kumulacja jest dostępna tylko dla zamówień z zapłatą przy dostawie i ze zbliżonymi okresami dostawy (maksymalnie 1 dzień różnicy, naliczany od ostatniego dnia okresu dostawy). Poprzez kumulację początkowe zamówienie zostaje anulowane i jego status zmieni się na ""Zamówienie anulowane"", natomiast produkty, które się w nim znajdowały zostaną przeniesione do drugiego zamówienia.

Czy mogę opóźnić zamówienie?

Zamówienie można opóźnić o maksymalnie 14 dni od ostatniego terminu dostawy, podanego w chwili składania zamówienia. Aby uzyskać opóźnienie bardzo prosimy o wysłanie nam e-maila na kontakt@vivrehome.pl podając numer zamówienia.

Jak mogę zrezygnować z zamówienia?

Możesz anulować zamówienie bezpośrednio na stronie, na swoim koncie, klikając w "Anuluj zamówienie", do momentu, w którym produkty znajdują się w magazynie Vivre. Innym sposobem na anulowanie zamówienia jest napisanie nam e-maila na adres kontakt@vivrehome.pl podając w nim numer zamówienia.

Jak mogę anulować jeden produkt z mojego zamówienia?

Aby anulować jeden produkt z zamówienia, niezbędne jest wysłanie nam e-maila na adres kontakt@vivrehome.pl z numerem zamówienia, nazwą produktu i ilością jaką chcesz usunąć z zamówienia. Produkt może być anulowany do czasu, w którym znajduje się w magazynie Vivre.

Jak mogę zwrócić produkt?

Możesz zwrócić jakikolwiek produkt w ciągu 30 dni od daty dostawy paczki. Zwrot jest darmowy (transport jest opłacany przez Vivre) i jest dokonywany przez kuriera, w terminie wybranym przez Ciebie w formularzu zwrotu. Aby rozpocząć zwrot bardzo prosimy o kliknięcie w link ""Zwrot"" znajdujący się w dolnej części każdej ze stron Vivre. Wartość produktów zostanie zwrócona na podane przez Ciebie konto bankowe w ciągu 14 dni. W przypadku, w którym nie skorzystałeś z oficjalnego formularza zwrotu, musisz się upewnić, że produkty zostały poprawnie dostarczone pod adres Soseaua Giurgiului, nr 321, kod pocztowy 040667 i musisz nam wysłać dane potrzebne do przelewu na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl.

W jakim czasie dostanę pieniądze za zwrot?

Suma za Twój zwrot zostanie przelana na podane konto w maksymalnym terminie 14 dni od rejestracji zwrotu produktów.

Czy mogę wymienić produkt z zamówienia na inny?

Raz złożone zamówienie nie może być zmodyfikowane. Niezbędne jest anulowanie zamówienia i złożenie nowego, jeśli chcesz inny typ produktu, inny model lub inny kolor, jednak najpierw zweryfikuj dostępność produktu na stronie Vivre.

Czy mogę dodać inne produkty do już złożonego zamówienia?

Do raz złożonego zamówienia nie można dodać innych produktów. Niezbędne jest złożenie nowego zamówienia, jeśli natomiast termin dostawy jest odpowiedni (ostatni dzień dostawy jest taki sam lub różni się o jeden dzień) możemy skumulować zamówienia.

Co mam zrobić w przypadku, w którym dostałem/am zniszczony produkt?

W przypadku, w którym dostałeś/aś zniszczony produkt, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową na adres kontakt@vivrehome.pl, wysyłając zdjęcia ukazujące stopień zniszczeń. Resztą zajmie się ekipa Vivre.

Jak mogę zmienić dane dotyczące dostawy?

Aby zmienić adres dostawy lub numer telefonu należy skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres kontakt@vivrehome.pl z numerem zamówienia i nowymi danymi.

Zapomniałem hasła, co mogę zrobić?

Kliknij na link "Zaloguj się" i na "Zapomniałeś hasła?" lub kliknij na adres https://www.vivrehome.pl/user/resetPassword i wprowadź adres e-mail, z którym się zarejestrowałeś/aś. Nowe hasło zostanie wygenerowane przez system i wysłane na podany adres e-mail.

Gdzie mogę znaleźć dokumenty dotyczące zamówienia: faktury, gwarancje, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi i opis produktów?

Fakturę fiskalną i inne dokumenty dotyczące zamówienia (gwarancja, instrukcja obsługi i opis produktów, deklaracja zgodności) można pobrać z Twojego konta Vivre. Wejdź na stronę "Moje zamówienia" w sekcji "Moje konto", kliknij na link "Detale" przy każdym zamówieniu i znajdź linki dotyczące konkretnych dokumentów.

Jak mogę znaleźć na stronie produkt, którego dostępność już się skończyła?

Oferty mają ograniczony czas, jednak stale próbujemy wprowadzać produkty ponownie na stronę, w zależności od dostępności u dostawców. Aby zweryfikować wybrany produkt można skorzystać z funkcji wyszukiwania.

Gdzie mogę zobaczyć numer listu przewozowego zwrotu?

Numer listu przewozowego zwrotu można zobaczyć w e-mailu ""Zwrot Rozpoczęty"", który otrzymasz po wypełnieniu formularza zwrotu.

Czy mogę zwrócić większą ilość produktów w tej samej paczce?

Tak, możesz zwrócić większą ilość produktów w tej samej paczce, z tego samego lub z różnych zamówień, klikając w link "Zwrot" na Twoim koncie. Po wybraniu produktów i całkowitym wypełnieniu formularza, kurier odbierze produkty przeznaczone do zwrotu (zgodnie z okresem zwrotu, do maksymalnie 30 dniu) z jednego lub z różnych zamówień.

Top