Co to jest Vivre i w jaki sposób funkcjonuje?

Co to jest Vivre i w jaki sposób funkcjonuje?

Vivre to klub handlowy online z akcesoriami do domu oraz ogrodu. Szukamy na całym świecie produktów najwyższej jakości i tworzymy kampanie sprzedażowe w korzystnych cenach z ograniczonym czasem trwania. Aby zamówić produkt, wymagana jest rejestracja w klubie Vivre.

Dlaczego muszę się zarejestrować aby zobaczyć produkty?

System opierany na kampaniach sprzedażowych nie może funkcjonować inaczej, niż poprzez rejestrację. Różnorodność produktów i nasza zdolność do negocjowania najlepszych cen dla naszych klientów zależą od naszego autorskiego systemu. Przywilej bycia uczestnikiem systemu Vivre oznacza dostęp do szerokiej gamy produktów w bardzo konkurencyjnych cenach.

Jak można dokonać zapłaty?

Można płacić: kartą kredytową, przelewem bankowym lub kurierowi przy dostawie. Vivre korzysta z usług najpowszechniejszego systemu płatności online - PayU.

W jaki sposób są dostarczane zakupione produkty?

Dostawa jest realizowana przez firmę kurierską w terminie określonym na stronie każdego produktu. Okres dostawy może ulec zmianie i wynosi od 24 godzin do 4 tygodni.

W jaki sposób jest obliczana ostateczna kwota do zapłaty?

Ostateczna kwota do zapłaty jest obliczana w następujący sposób: cena produktów zamówionych (podana przy każdym produkcie) jest powiększana o koszty transportu, a w razie wybrania takiej opcji, również o opłatę za pobranie lub dla towarów wielkogabarytowych i ciężkich czy o opłatę manipulacyjną. Po konkretne przykłady zapraszamy do naszego regulaminu punkt 7.6.1..

Czy mogę za zakupione produkty otrzymać fakturę na firmę?

Tak. Należy wybrać odpowiedź "Tak" na pytanie "Czy wystawić fakturę na firmę?" z polecenia nr 2 procesu zamówienia (po lewej stronie strony pod wybranym adresem dostawy). Więcej informacji znajduje się w naszym regulaminie, w punkcie 7.5. I jego podpunktach.

Zapomniałem swojego hasła, co mogę zrobić?

Prosimy przejść tutaj i wprowadzić adres e-mail który podano podczas rejestracji. Nowe hasło zostanie wygenerowane przez system i wysłane na podany adres e-mail. Taka opcja znajduje się również po kliknięciu na panel logowania, w miejscu na wpisanie hasła po prawej stronie.

Jak mogę zrezygnować z zamówienia?

Zamówienie można anulować wchodząc do zakładki Moje zamówienia, po zalogowaniu się na swój profil użytkownika VIVRE. Następnie należy przejść do Detali danego zamówienia z którego chcą Państwo zrezygnować i kliknąć w przycisk “ANULOWANIE ZAMÓWIENIA“ znajdujący się na dole strony. Mogą Państwo również skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@vivrehome.pl.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zakupionego produktu?

Zwrotu można dokonać poprzez jego zarejestrowanie w sekcji zwrot. Prosimy o zalogowanie się na swoje konto Vivre a następnie przejście tutaj. Po otworzeniu się strony prosimy wybrać zamówienie, z którego produkty są do zwrotu. Następnie zaznaczamy produkty i ich ilość oraz powody zwrotu każdego z przedmiotów a następnie kliknięcie przycisku dalej, co spowoduje otwarcie się pełnego formularza zwrotu poniżej. Prosimy podać numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy (w formacie IBAN, tj. PL00000000000000000000000000, bez żadnych przerw, jednym ciągiem), ilość zwracanych paczek, telefon kontaktowy, dzień w którym kurier może odebrać przesyłkę i adres odbioru. Na końcu pod kodem pocztowym prosimy wpisać ponownie miasto. Po uzupełnieniu formularza i kliknięciu przycisku wyślij, zostanie wysłane potwierdzenie rejestracji (uwaga! Strona musi się sama odświeżyć wyświetlając informację o przetworzeniu zwrotu. Jeżeli tak się nie dzieje, prosimy o sprawdzenie wszystkich pól w formularzu). Prosimy o wydanie zapakowanej paczki kurierowi, który będzie już posiadał gotowy list przewozowy - prosimy niczego nie dopisywać na paczce ani jej nie adresować ręcznie. Zwrot jest opłacony przez VIVRE.

Mam inne pytania, w jaki sposób mogę znaleźć na nie odpowiedzi?

W razie pojawienia się dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem email: kontakt@vivrehome.pl lub pod numer telefonu 223071418. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 17.

Top