Jak działamy

Czym jest Vivre i jak funkcjonuje?
Vivre jest sklepem online, zajmującym się sprzedażą mebli, dekoracji i akcesoriów do domu i typu lifstyle. Vivre łączy kampanie sprzedażowe, które tracą ważność po kilku dniach i takie, w których produkty pozostają na stronie na stałe, dzięki czemu oferuje kupującym jak najlepsze doświadczenia zakupów online.
Jak obliczyć końcową cenę zamówienia?
Wartość zamówienia jest sumą ceny produktów i kosztu transportu. Jeśli wybrałeś/aś zapłatę przy dostawie zostanie naliczona dodatkowa opłata.
Jak można zapłacić?
Masz możliwość zapłaty przy dostawie (gotówką lub POS, w złotówkach), online (przez PayU), w ratach przy pomocy kart kredytowych naszych partnerskich banków, lub też możesz wybrać zapłatę przelewem bankowym. W przypadku zapłaty przy dostawie jest naliczany dodatkowy koszt, jeśli natomiast wybierzesz przelew bankowy, masz do dyspozycji 48 godzin by dokonać płatności, natomiast my będziemy potrzebować dowodu płatności, który należy przesłać na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl.
Jak i kiedy są dostarczane produkty?
Okres dostawy produktów waha się w zależności od ich dostępności i jest podany na stronie każdego produktu. Dostawa jest wykonywana poprzez firmę kurierską w okresie wyznaczonym przy składaniu zamówienia oraz jest uzależniona od produktu z najdłuższym okresem dostawy.
W jakim czasie jest dostarczana paczka po wysłaniu z magazynu Vivre?
W chwili, w której paczka zostanie wysłana z magazynu Vivre, otrzymacie e-mail informacyjny, natomiast po kilku dniach skontaktuje się z wami kurier (telefon/ SMS) by dostarczyć paczkę.
Czy mogę złożyć zamówienie i otrzymać fakturę na firmę?
Tak. Musisz tylko wybrać opcję ""Tak"" przy pytaniu ""Czy chcesz dodać fakturę na firmę?"" Jeśli życzysz sobie potwierdzenie opłaty przy odbiorze na firmę, musisz o tym powiadomić kuriera w chwili dostawy, po zapłaceniu za zamówienie.
Jak można skumulować kilka zamówień?
Jeśli złożyłeś kilka zamówień w krótkim czasie (maksymalnie jeden dzień różnicy), możesz je skumulować, tak byśmy dostarczyli je razem. Wyślij e-mail na adres kontakt@vivrehome.pl, w którym muszą znajdować się numery zamówień, które chcesz skumulować. Początkowe zamówienie zostanie anulowane, natomiast produkty, które się w nim znajdowały zostaną dodane do zamówienia, które chcesz skumulować. Kumulacja jest możliwa tylko przy zamówieniach z zapłatą przy dostawie.
Czy mogę opóźnić zamówienie?
Zamówienie może zostać opóźnione. W przypadku, w którym chcesz dokonać opóźnienia zamówienia, bardzo prosimy o wysłanie nam wiadomości e-mail na kontakt@vivrehome.pl, podając numer zamówienia. Możesz również opóźnić zamówienie bezpośrednio ze swojego konta Vivre, w sekcji "Moje Zamówienia".
Jak mogę zrezygnować z zamówienia?
Możesz anulować zamówienie bezpośrednio na stronie, na swoim koncie, klikając w "Anuluj zamówienie", do momentu, w którym produkty znajdują się w magazynie Vivre. Innym sposobem na anulowanie zamówienia jest napisanie nam e-maila na adres kontakt@vivrehome.pl podając w nim numer zamówienia.
Jak mogę anulować jeden produkt z mojego zamówienia?
Aby anulować jeden produkt z zamówienia, niezbędne jest wysłanie nam e-maila na adres kontakt@vivrehome.pl z numerem zamówienia, nazwą produktu i ilością jaką chcesz usunąć z zamówienia. Produkt może być anulowany do czasu, w którym znajduje się w magazynie Vivre.
Jak mogę zwrócić produkt?
Możesz zwrócić jakikolwiek produkt w ciągu 30 dni od daty dostawy paczki. Zwrot jest darmowy (transport jest opłacany przez Vivre) i jest dokonywany przez kuriera, w terminie wybranym przez Ciebie w formularzu zwrotu. Aby zarejestrować zwrot należy wejść w sekcję "Zwrot" w prawym górnym rogu strony pod "Moimi zamówieniami" w koncie użytkownika. Wartość produktów zostanie zwrócona na podane przez Ciebie konto bankowe w ciągu 14 dni. W przypadku, w którym nie skorzystałeś z oficjalnego formularza zwrotu, musisz się upewnić, że produkty zostały poprawnie dostarczone pod adres Soseaua Giurgiului, nr 321, kod pocztowy 040667, Bukareszt, Rumunia, i musisz nam wysłać dane potrzebne do przelewu na adres e-mail kontakt@vivrehome.pl.
W jakim czasie dostanę pieniądze za zwrot?
Suma za Twój zwrot zostanie przelana na podane konto w maksymalnym terminie 14 dni od rejestracji zwrotu produktów.
Czy mogę wymienić produkt z zamówienia na inny?
Raz złożone zamówienie nie może być zmodyfikowane. Niezbędne jest anulowanie zamówienia i złożenie nowego, jeśli chcesz inny typ produktu, inny model lub inny kolor, jednak najpierw zweryfikuj dostępność produktu na stronie Vivre.
Czy mogę dodać inne produkty do już złożonego zamówienia?
Do raz złożonego zamówienia nie można dodać innych produktów. Niezbędne jest złożenie nowego zamówienia, jeśli natomiast termin dostawy jest odpowiedni (ostatni dzień dostawy jest taki sam lub różni się o jeden dzień) możemy skumulować zamówienia.
Co mam zrobić w przypadku, w którym dostałem/am zniszczony produkt?
W przypadku, w którym dostałeś/aś zniszczony produkt, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową na adres kontakt@vivrehome.pl, wysyłając zdjęcia ukazujące stopień zniszczeń. Resztą zajmie się ekipa Vivre.
Jak mogę zmienić dane dotyczące dostawy?
Aby zmienić adres dostawy lub numer telefonu należy skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres kontakt@vivrehome.pl z numerem zamówienia i nowymi danymi.
Zapomniałem hasła, co mogę zrobić?
Kliknij na link "Zaloguj się" i na "Zapomniałeś hasła?" lub kliknij na adres https://www.vivrehome.pl/user/resetPassword i wprowadź adres e-mail, z którym się zarejestrowałeś/aś. Nowe hasło zostanie wygenerowane przez system i wysłane na podany adres e-mail.
Gdzie mogę znaleźć dokumenty dotyczące zamówienia?
Fakturę fiskalną i inne dokumenty dotyczące zamówienia (gwarancja, instrukcja obsługi i opis produktów, deklaracja zgodności) można pobrać z Twojego konta Vivre. Wejdź na stronę "Moje zamówienia" w sekcji "Moje konto", kliknij na link "Detale" przy każdym zamówieniu i znajdź linki dotyczące konkretnych dokumentów.
Jak mogę znaleźć na stronie produkt, którego dostępność już się skończyła?
Oferty mają ograniczony czas, jednak stale próbujemy wprowadzać produkty ponownie na stronę, w zależności od dostępności u dostawców. Aby zweryfikować wybrany produkt można skorzystać z funkcji wyszukiwania.
Czy mogę zwrócić większą ilość produktów w tej samej paczce?
Tak, możesz zwrócić większą ilość produktów w tej samej paczce, z tego samego lub z różnych zamówień, klikając w link "Zwrot" na Twoim koncie. Po wybraniu produktów i całkowitym wypełnieniu formularza, kurier odbierze produkty przeznaczone do zwrotu (zgodnie z okresem zwrotu, do maksymalnie 30 dni) z jednego lub z różnych zamówień.

Zgodnie z Nowym Regulaminem Unii Europejskiej o Ochronie Prywatności Danych Osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzysywtania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.