Bądź pierwszą osobą, która zapozna się z nowościami na Black Friday,
zapisz się do newslettera!

Dokonując rejestracji oświadczam, że wyrażam zgodę na Regulamin

BLACK FRIDAY: WIEDZIAŁEŚ?

Znany dzień Black Friday na początku wcale nie opisywał wydarzenia zakupowego, ale kryzys finansowy w Ameryce, w 1969 roku, jednak stopniowo, zmienił się w najbardziej znany dzień wielkich obniżek. Obecnie, Black Friday rozpoczyna sezon zakupów na Boże Narodzenie i przynosi coraz większe obniżki każdego roku.
Jako, że kochamy piękne rzeczy i chcemy wnosić radość do domów naszych klientów, my, członkowie rodziny Vivre, nigdy się nie poddajemy i stale chcemy was zachwycać.

TIPS & TRICKS

Jako, że dobry gust i jakość są podstawą, gdy mowa o zaspokajaniu potrzeb wszystkich klientów, co roku walczymy by zaoferować Ci najprzyjemniejsze i najłatwiejsze doświadczenie zakupów.
Właśnie dlatego, byś zawsze był na czasie z najnowszymi ofertami, ważnym jest byś był świadom kilku niezbędnych rzeczy o mechaniźmie działania Vivre:

  • Załóż konto na stronie i zaabonuj się do newslettera, a będziesz jednym z pierwszych, którzy otrzymają informacje o ofertach!
  • Upewnij się, że zapisałeś prawidłowy adres dostawy i że zweryfikowałeś dane kontaktowe!
  • Przygotuj się na wielką przygodę z Black Friday!

Nie zapominaj! Uwielbiamy piękne i dobrze wykonane rzeczy, gdy natomiast mowa o produktach, najważniejsze są trzy podstawowe zasady: piękno, sztuka i inspiracja.

BLACK FRIDAY NA VIVRE! - W ciągu trzech dni (22-25 października 2018), nasi klienci mogli wybrać z szerokiej gamy ponad 40,000 produktów o wyjątkowym pięknie, sprowadzonych z całego świata, od ponad 1,000 dostawców, z obniżkami do -90%.

Ups! Odrobinę cierpliwości! Black Friday? Teraz? Nie jest to może najodpowiedniejszy moment, ALE nie daj się tym zniechęcić! Na Vivre zawsze możesz znaleźć piękne rzeczy, które zaspokoją wszystkie Twoje potrzeby.

Zgodnie z nowym regulaminem ochrony prywatności danych osobowych RODO (GDPR), prosimy o wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookie w następujących celach: prawidłowe działanie platformy Vivre, pomiar wykorzystania platformy Vivre, zaawansowane funkcje, takie jak rekomendowane produkty i inne rodzaje funkcjonalności, które pozwolą nam przedstawić najbardziej odpowiednie oferty za pośrednictwem różnych kanałów marketingowych.